Arne Enge

Autorisasjon (1984)

Arne Enge er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Enge

Fantastisk lege og et genuint godt menneske

Dr Enge har en unik egenskap som lege og medmenneske; har virkelig LYTTER til det pasienten har på hjertet. I tillegg er han en meget dyktig medisiner med bred og solid kunnskap. Han inngir stor tillit umiddelbart, og han forvalter den meget godt.

En meget dyktig lege.

Blir tatt godt i mot,hyggelige omgivelser fin trygg atsmosfære,meget dyktig forståelsesfull lege,tar svært god tid til å lytte. Flott med alternativ medisin også i tillegg til skolemedisinen.Hyggelige flinke legesekretærer også. Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.

Klok dyktig og fornuftig

Arne Enge har evnen til å tenke helhetlig og selvstendig. Ingen selvfølge i dag! Når han i tillegg er hyggelig, lyttende, og svært faglig dyktig både på skolemedisin og alternativer, kan du vanskelig ønske noen bedre lege.

en fantastisk lege

Jeg har gått til Dr. Enge så lenge jeg kan huske, og har alltid vært strålende fornøyd. Han er en mann full av empati og respekt, og med god innsikt i skolemedisin og naturmedisin. Jeg har hele livet slitt med kronisk sykdom, men takket være Enge er jeg langt bedre enn hva andre med samme sykdom er.

En lege som tenker helhet og helse, langt utover teoretiske medisinstudier

Arne er en fantastisk person, som, i tillegg til å være en dyktig almennlege, også forstår viktigheten av å forstå pasientens opplevelse av helsesituasjonen. Han er alltid interessert i omkringliggende ikke-medisinske faktorer, og legger disse inn i sin totale medisinske vurdering og diagnose. Når han i tillegg også har bred kompetanse i "alternative" medisiner og behandlingsformer, så får du et kinderegg av en lege. Kompetent i skolemedisin, kompetent i alternativ medisin og kompetent i mellommenneskelig kommunikasjon og forståelse. Jeg er svært glad jeg har ham som min fastlege, og kommer aldri til å bytte.