Stein Anders Solgård

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Punktlig og effektiv

Har gått til Dr. Solgård i flere år nå, og er veldig fornøyd!

Han er den mest punktlige fastlegen jeg noensinne har hatt, tror aldri jeg har opplevd at han har vært forsinket.
For noen kan han kanskje oppleves som litt "hastig", men jeg oppfatter han som effektiv og kunnskapsrik. Han har fulgt godt opp når det har vært behov for det, og jeg er veldig fornøyd med han som fastlege!

Grundig og kunnskapsrik

Har hatt han som fastlege over flere år, siden han kom til Torshov. Opplever han som en bedre og bedre lege etter som tida går. Kan skyldes etterutdanning, erfaring og bedre kjennskap til pasienten (meg).
Har tatt tak i symptomer/sykdommer som to tidligere fastleger har oversett..
Synes han lytter til pasienten på den måten at han både forklarer og diskuterer.
Kan virke hastig, men jeg tolker dette som effektivitet og at han er sikker i jobben. Kaster ikke bort pasientens tid, er alltid presis!

Beste fastlegen jeg har hatt

Enkelt å få time og en lege som virkelig er effektiv i sitt arbeid. Alltid punktlig når det kommer til timen, og lytter til pasientens behov. Helt klart den bedte fastlegen jeg har hatt.

Salmana Rønning vikar for Stein Anders Solgård

Jeg har ikke møtt Dr. Solgård då han har hatt permisjon. Men har vart hos hans flinke vikar Dr. Rønning.
Dr Rønning er ung lege som viser stor forståelse for dine problemer og tar deg på alvor. Hun følger opp prøvesvarene og forklarer på en forståelig måte. Hun jobber raskt og derfor er det heller ikke lang ventetid for å få time. Dr Rønning anbefales ! Synd at hun nå har sluttet.

Dårlig kapasitet og service på legesenteret

Dr. Solgård har jeg aldri møtt da han har vært i permisjon så lenge jeg har vært pasient. Hans vikar har jeg forsåvidt vært fornøyd med.

Det som er problemet her er legesenteret.

For det første er det sjelden mulig å få en time innenfor det tidsrommet det er relevant. Vanlig ventetid er lang og hastetimer samme dag eller dagen etter er nærmest umulig å få. Derfor har jeg vært flere ganger på legevakten enn hos denne fastlegen.

For det andre har de vært lite forståelsesfulle. Ved en anledning ringte jeg for å få hastetime. Det var ikke mulig så jeg sa fra om at jeg kom til å gå på legevakten isteden. Likevel satt de opp en time til meg da de fikk en avbestilling samme dag. Denne avbestilte jeg umiddelbart, men jeg ble likevel fakturert for timen selv om jeg ikke møtte opp. Da jeg tok kontakt for å avklare dette møtte jeg ingen forståelse og til slutt ble jeg nødt til å betale for en time jeg ikke hadde bedt om for å få det ut av verden.

Dette er en lavmål av servicenivå som jeg ikke er vant til fra andre steder, så jeg har byttet fastlege.