Stein Anders Solgård

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Hyggelig og tar seg tid

Eriksen er etter min erfaring en veldig hyggelig og imøtekommende lege som tar pasienten på alvor. Han forklarer ting jeg lurer på og tar seg tid. Veldig fornøyd.

Han har nå gått ut i permisjon for lengre tid, og vikaren hans er dessverre ikke like imøtekommende. Hun har en heller brå og kald framtoning og jeg har derfor byttet fastlege.

Livredder

Uten Dr Eriksens hjelp og støtte hadde jeg ikke vært her den dag i dag.

Jeg har gått til han over flere år, og har aldri hatt en bedre lege enn han. Slike som han er sjeldent.

Diagnostisert med diabetes for andre gang!

Jeg hadde en hastetime hos legen for og se om jeg hadde urinveisinfeksjon. I stede fikk jeg vite at jeg hadde diabetes type 1, noe som jeg har hatt i ca. 9 år. Han sa at dette var Ullevål sykehus sin skyld siden de ikke har gitt informasjon om det.
Jeg fikk diabetes mens jeg hadde en annen fastlege og han fikk det helt fint med seg. Han tok alltid hensyn til det når jeg fikk medisiner som kunne påvirke blodsukkeret mitt.

Dette har vært fastlegen min i ca 3 år og etter denne episoden har jeg vanskelighet med og stole på han igjen. Han virker ganske uerfaren.

Fantastisk lege!

Han har vært fastlegen til min sønn i mange år, og vi har fulgt etter han etterhvert som han har byttet legekontor. Lytter, har tatt oss på alvor, henvist og vært til stor hjelp! Behagelig personlighet og godt humør. Er veldig takknemlig! Anbefales absolutt!!

Dårlig tid

Som en person som ofte er til legen og trenger mye oppfølging, følte jeg ikke Stein passet for meg. Han virket ofte å ha dårlig tid og skrev fort ut piller uten å fortelle helt hvorfor eller hva som kan gjøres for å forebygge årsaken til smerter eller lignende. Følte meg ikke alltid hørt og at han alltid hadde dårlig tid.