Ingrid Hilda Heinesen Esholdt

Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Ingrid Hilda Heinesen Esholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Hilda Heinesen Esholdt

Ikke interessert i å hjelpe

Jeg slet med angst og var desperat etter å få slutt på angstanfallene, det resulterte med at jeg fikk henvisning til psykolog og en liste med 3 A4-ark over alle psykologer/psykiatere i Oslo og omegn der jeg fikk beskjed om å ringe rundt å høre om noen ville ta meg inn. Langt ut i ringerunde fikk jeg beskjed om at dette var helt feil fremgangsmåte da psykologer sjeldent besvarte telefonen. Jeg synes ikke hun tok meg på alvor og var bare interessert i å sende problemet videre.

Gjør det som kreves, ikke mer

Dr. Esholdt kan fremstå som lite interessert i deg som person og noe kjølig i fremtoningen. Hun lytter til hva en har å si, og gjør det som kreves (noe som naturlignok er bra), men oppleves å henvise for lett til spesialist. Man er ikke inne lengre enn max.(!)10 minutter, uavhengig av årsak.
Har henne som fastlege til mine barn, og hun tar seg dessverre ikke tid til å hilse på dem, få blikkontakt eller annerkjenne dem som egne individer.
Sæter legekontor vil jeg anbefale, da de nok har ryddet opp i de praktiske utfordringene som var tilstede i 2012+.

Beste fastlegen jeg har hatt på mange år

Har vært pasient hos Ingrid i mange år (siden 2003). Alltid lyttende og tar deg på alvor når du kommer med dine problemer som pasient.

Anbefales på det sterkeste :) Har alltid opplevd henne som imøtekommende, vennlig, og hyggelig :)

Grei og effektiv

Vennlig og rett på sak. Henviser videre når det er påkrevd. Esholdt fjerner også små føflekker og er dyktig på det.

Meget dygtig læge

Jeg har kun positive ord, da jeg hver gang har fået den bedste behandling :-)
Meget høflig og snakker også dansk :-)