Anders Ruud Fartum

Autorisasjon (2003)

Anders Ruud Fartum er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Ruud Fartum

Virker faglig dyktig og er utrolig flink til å lytte

Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen.
Anders har en unik evne til å gjøre legebesøk til en nærmest koselig greie. Han er utrolig hyggelig, lytter til alt og virker veldig trygg og faglig sterk.
Anbefales!!

Lytter til deg og behandler deg som et individ med respekt

Lider av alvorlig kronisk sykdom. Trenger noen som lytter, tar seg tid, noen man kan stole på og bryr seg. Dette beskriver Anders Ruud Fartum.

Noe av dette burde være en selvfølge, men dessverre er jeg vant med det motsatte innen helsevesenet.

Den beste legen

Sympatisk fyr som tar deg på alvor uansett om det gjelder fysiske eller psykiske plager. Er flink til å henvise videre. Så og si alltid presis. Jeg burde egentlig bytte fastlege da jeg flyttet en time unna for noen år siden, men kan ikke gi slipp på denne legen!

Forbedringspotensiale

Fikk ikke hjelp m kronisk sykdom og ang. NAV jungelen. Føler meg ikke helt tatt på alvor. Anders er bra lege når det gjelder det alminnelige, kjente diagnosene. Med langvarig og kompleks situasjon ble det stille i kontoret. Han gjør det du ber om, henviser osv men tar lite initiativ til ellers for å finne ut hva han ikke kan selv.

The best GP in Oslo I ever had

Anders is so knowledgeable, smart, and friendly. He lets you talk and listens to you carefully. He takes the time answering your questions and informing you of your situation. Highly recommended!