Anders Ruud Fartum

Fagerborglegene

Autorisasjon (2003)

Anders Ruud Fartum er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Ruud Fartum

Alltid blid, hyggelig og løsningsorientert

Anders er alltid blid, hyggelig, løsningsorientert og imøtekommende.
Generelt er jeg veldig fornøyd med hele legekontoret. Så lenge man ikke har et sterkt behov for å komme til sin fastlege får jeg som regel time på dagen om det skulle bære behov for det.

Verdens beste lege

Har hatt mange fastleger i mitt liv. Men Anders er den beste. Han er så forståelse full. Med ett blikk i øynene som får deg til å føle deg velkommen og en forståelse jeg aldri hsr sett maken til. Jeg har mine diagnoser som ikke er så enkle men Anders er så utrolig faglig dyktig og snill. Han finner ut av det han ikke kan, og hjelper deg hele veien. Jeg var så uheldig og fikk byttet min egen fastlege istedetfor min egen og skjønte hvor heldig jeg er når jeg kom til en annen. Endelig er jeg tilbake til den beste fastlegen og jeg føler meg så utrolig trygg og i gode hender ved å være der. Det skulle vært fler SOM Anders!!!!

Virker faglig dyktig og er utrolig flink til å lytte

Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen.
Anders har en unik evne til å gjøre legebesøk til en nærmest koselig greie. Han er utrolig hyggelig, lytter til alt og virker veldig trygg og faglig sterk.
Anbefales!!

Lytter til deg og behandler deg som et individ med respekt

Lider av alvorlig kronisk sykdom. Trenger noen som lytter, tar seg tid, noen man kan stole på og bryr seg. Dette beskriver Anders Ruud Fartum.

Noe av dette burde være en selvfølge, men dessverre er jeg vant med det motsatte innen helsevesenet.

Den beste legen

Sympatisk fyr som tar deg på alvor uansett om det gjelder fysiske eller psykiske plager. Er flink til å henvise videre. Så og si alltid presis. Jeg burde egentlig bytte fastlege da jeg flyttet en time unna for noen år siden, men kan ikke gi slipp på denne legen!