Andreas Fismen

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Andreas Fismen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Fismen

Ingen over, ingen ved siden

Andreas er min fastlege og han er utrolig dyktig, lyttende og alltid tilgjengelig. Jeg vil aldri bytte fastlege. Han er seriøs og har stor integritet. Jeg kan virkelig anbefale Andres til alle jeg kjenner. Jeg valgte han på måfå uten å vite noe om han, men fant raskt ut at jeg hadde skutt gullfuglen.

Snill og hyggelig lege

Har hatt Dr. Fismen som fastlege i ca to år. Er stort sett fornøyd. Han er snill, hyggelig og ærlig. Følger opp når det trengs. Er tilgjengelig på mail og det ser jeg på som et stort pluss. Derimot er det ofte han ikke klarer å forklare problemer jeg skisserer, eller å svare på spørsmålene mine. Lang ventetid er det også, og må ofte vente 15-20 min på gangen før jeg kommer inn til ham.

Fantastisk

Dette er en virkelig dyktig lege. Han er kjempe flink, han lytter, han forteller deg hva som er feil. Han har humor, han sier mye gøy så det blir en del latter innimellom diagnoseringen. Jeg flyttet fra Oslo og byttet lege da. Jeg savner Dr.Fismen var alltid trygg på at han gjorde hva han kunne får meg. Lang vente tid på time, gjør ingenting da han er verdt å vente på.

Ærlig

Til forskjell fra en del andre leger så er han ærlig. Vet han ikke hva det er som feiler en så sier han det.

Alt man kan forvente av en fastlege

Lytter, har en praktisk tilnærming, og henviser til spesialist hvis det er behov for det.