Bjørn Olav Flaaten

Tlf: 23 22 73 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Olav Flaaten er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Den Beste Oslolegen

Har hatt Flaaten som FL i 7 år. Beskriver ham som empatisk, vennlig, din familielege og ikke minst oppdatert på forskning. Han tar seg tid til å lytte til det du har å si, har alltid følt at han gir den beste pasientbehandling som er mulig å få hos en fastlege!

Superflink lege

God oppfølging, forklarer seg på en informativ måte. Trygg i vurderinger, mange år min fastlege og den beste oppfølging. Bred kunnskap i allmenn medisin. God kontakt med spesialist helsetjenesten. Alltid imøtekommende i skranke.

Har hatt Flaaten som fastlege i mange år er kjempe fornøyd.E har div skader å hatt ein samboer som har vert sjuk i sju år han hadde også Flaaten.Har hatt utroleg god hjelp av han har skjønt ein vanskeleg situasjon.God å prate med å har tid å får gode svar.Dei i mottaket altid hyggelege bådde på telfon og ved besøk.

Uinteressert

Jeg valgte Flaaten da jeg flyttet til Oslo basert på tilbakemeldingene han hadde fått på denne siden.

Han beskriver veldig godt hva problemet er, men det er egentlig der servicen stopper. Mange har sikkert gode opplevelser, men tydeligvis var ikke mine problemer store nok for å vekke Flaatens interesser. Fikk ingen henvisning videre, noe min nåværende manuell terapeut ikke forstår i det hele tatt. For en aktiv idrettsutdøver er skader som min et stort hinder, og gjør at jeg kun kan yte 60-70% på trening. Jeg tok jo selvfølgelig saken i egne hender og betaler nå fullpris for behandling. Flaaten sa jeg ikke engang kunne kalle meg en ryggpasient, selv om jeg har store plager med både stråler og fleksibilitet.

Dette forventer jeg av min fastlege: Lytter først til problemstillingen, stiller oppfølgningsspørsmål, evt. undersøkelser, deretter konklusjon etterfulgt av videre handling.

Jeg vil konkludere denne tilbakemelding ved å si, jeg anbefaler desverre ikke denne legen. Bra på noen punkter, vi kom jo frem til problemet etter MR undersøkelse, forklarte kort og konsist hva det var, men ikke så veldig løsningsorientert.

Dyktig

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i ca. 25 år, og kommer ikke til å bytte så lenge han er i sitt virke som lege. Han er lyttende, empatisk, tar det jeg bringer på bane på alvor og bruker også tid på å forklare hvis jeg lurer på noe. En lege som gjør det mulig for meg å stå i arbeid, pga kompliserte helseforhold og et godt samarbeid med han. Ikke noen "pilletriller". Proffesjonell.

Fantastisk flott lege som virkelig bryr seg!

Har vært pasient hos ham i mange år og er blitt fulgt opp på best tenkelig måte. Hele kontorets personale er hjelpsomme og hyggelig!

En lege (og kontor) jeg aldri vil anbefale til noen!

Legen er ikke interessert i sine pasienter og kjemper ikke for pasientens beste. Tenker mest på sin inntekt enn på å hjelpe sine pasienter. Føler meg utrygg med en slik lege. Jeg kommer til å bytte så fort som mulig til en annen lege som har kunnskap om det han gjør og har respekt mot sine pasienter.
Selv hele personale og øvrige leger på Legene på Sinsen er av samme art. Unngå å være en pasient der.

Flott lege

Har vært hos Flaaten for første gang nå. Tok meg på alvor, hyggelig, hjelpsom.

Fantastisk flott lege, angrer absolutt ikke på at jeg byttet!

Fantastisk lege.

Blir hørt og tatt på alvor. Tar seg tid til å lytte og gir gode råd. Sykemelder aldri ubegrunnet. Viser stor respekt.

Utrolig bra lege, og gode kollegaer

Ble anbefalt doktor Flaaten av ei venninne, allerede ved første time var jeg fornøyd!
Føler man blir hørt og forstått, undersøkt og sendt videre for nærmere behandling hos spesialister.
Har følt jeg har hatt en bra lege før, men Dr. Flaaten topper legene!
Raskt å få akutt time, å får man ikke Flaaten, har han flere flinke kolleger som gjør en topp jobb dem å!
Anbefaler på det sterkeste Legene på Sinsen og Dr. Flaaten!

Meget god fastlege

Har hatt han som lege i over 30 år!
Brukt han både selv og til min datter ...
Han er en faglig dyktig lege som hele tiden holder seg oppdatert.
Hvis det er noe han ikke kan sender han videre til spesialist (innser at han ikke kan alt).
Er god til å lytte og heller ikke redd for å si sin mening på en hyggelig måte. Empatisk og forståelsesfull!

Veldig dyktig lege!

Har gått til Dr. Flaaten i over 20 år og har ingen planer om å bytte. Han tar meg alltid på alvor, er faglig dyktig og flink til å forklare.

Eneste minus går ikke på legen i seg selv, men at enkelte av damene bak skranken/i telefonen virker genuint SURE, ikke så gode på service.

En fantastisk lege

Har hatt han som lege i rundt 30 år, og har ingen planer om å bytte!
Han hører på hva man har å si, og han bryr seg like mye om det psykiske som det fysiske. Han nøler heller ikke med å sende deg videre hvis han føler at han ikke har nok kompetanse på problemet ditt. I det store og det hele så er han en faglig dyktig lege som hele tiden holder seg oppdatert.
Har hatt endel plager de siste årene som har gjort at jeg har vært der mye, men har ikke følelsen av å løpe ned døra eller "kaste bort" tiden hans.

Særs dyktig og lyttende lege!!

Har aldri opplevd slik service,imøtekommenhet og grundig pasientbehandling som hos dr. Flaaten!

En av de beste legene i Oslo Akershus

EMPATISK, VENNLIG, FORSTÅELSESFULL, JORDNÆR, SNILL, KOMPETENT, OPPDATERT, PROFESJONELL, LYTTER OG HJELPER DEG VIDERE GJENNOM EN VANSKELIG PERIODE. Har gode turnusleger, alltid mulig å få akuttime ved legesenteret:) kommer ikke til å bytte lege...så langt det er mulig

Håpløs behandling

Mitt første møte med Flaaten var i sammenheng med ett angst-panikkanfall.
Fikk beskjed av Flaaten om å "IKKE MISBRUKE ANDRES TID MED TØV".

Tok seg ingen tid til å lytte.
Hadde personlige meninger om min tilstand.
Frekk og kort i munnbruk.
Tar nesten tre uker før man får time uten å bruke akutt time - og ved akutt time fikk jeg altså beskjed om å bestille meg en vanlig time fordi det ikke var akutt..

En fantastisk lege!

Meget grundig og kunnskapsrik. Tar seg alltid god tid og holder seg oppdatert.

Dyktig lege!

Har hatt han som fastlege i ca 20 år og har aldri vurdert å bytte. Noen ganger har han mye å gjøre og ikke noen akuttid ledig, men da har han andre dyktige leger på samme sted.

Flink. Lett tilgjengelig.

Sympatisk lege som jeg har full tillit til. Det går oss raskt å få time.

God lytter

Har hatt ham som fastlege i over 10 år, og har ikke noe ønske om å bytte. Han tar seg tid til å lytte til det man har å si og er flink til individtilpasset behandling. Han har respekt for pasientens meninger og forsøker ikke å påtvinge behandling man ikke ønsker.