Bjørn Olav Flaaten

Legene på Sinsen

1985

0 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Bjørn Olav Flaaten er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Anbefales ikke

Jeg har kopiert den vurderingen fra en annen pasient som har felles mening om Bjørn Olav flaaten . Vurdereing :(Legen er ikke interessert i sine pasienter og kjemper ikke for pasientens beste. Tenker mest på sin inntekt enn på å hjelpe sine pasienter. Føler meg utrygg med en slik lege. Jeg kommer til å bytte så fort som mulig til en annen lege som har kunnskap om det han gjør og har respekt mot sine pasienter.
Selv hele personale og øvrige leger på Legene på Sinsen er av samme art. Unngå å være en pasient der.)
Han var min fastlege for ca 4år.Jeg er veldig glad at bytett han 3år siden

Lojal, kunnskapsrik

Flaaten har vært min fastlege i 25 år, og jeg har svært godt fornøyd. Han kan det meste, og henviser hvis han er i rvil. En lege av den gamle skolen, hyggelig, kunnskapsrik og lojal mot pasienten.

Særdeles bra lege pga kunnskaper og handling

Vært min fastlege siden august 2005
ALLTID! vært ved full tilfredshet etter hvert besøk hos Dr Flaaten om at min helsesituasjon blir optimalt ivaretatt.
En av Norges beste leger! Den beste?

Dyktig og oppmerksom

Det er alltid hyggelig å ha legetime med Flaaten. Han tar seg god tid til å lytte, og er effektiv med å gi henvisninger. Her føler vi oss tatt vare på!

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i fire år, og har utelukkende god erfaring. Han har tatt problemene jeg har hatt alvorlig og har gitt meg god hjelp. Ellers er legeklinikken bra, det er alltid mulig å få time forholdsvis raskt, selv om det da gjerne blir hos en turnuslege.