Bjørn Olav Flaaten

Legene på Sinsen

1985

0 av 2000

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Bjørn Olav Flaaten er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Særdeles bra lege pga kunnskaper og handling

Vært min fastlege siden august 2005
ALLTID! vært ved full tilfredshet etter hvert besøk hos Dr Flaaten om at min helsesituasjon blir optimalt ivaretatt.
En av Norges beste leger! Den beste?

Dyktig og oppmerksom

Det er alltid hyggelig å ha legetime med Flaaten. Han tar seg god tid til å lytte, og er effektiv med å gi henvisninger. Her føler vi oss tatt vare på!

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i fire år, og har utelukkende god erfaring. Han har tatt problemene jeg har hatt alvorlig og har gitt meg god hjelp. Ellers er legeklinikken bra, det er alltid mulig å få time forholdsvis raskt, selv om det da gjerne blir hos en turnuslege.

Den Beste Oslolegen

Har hatt Flaaten som FL i 7 år. Beskriver ham som empatisk, vennlig, din familielege og ikke minst oppdatert på forskning. Han tar seg tid til å lytte til det du har å si, har alltid følt at han gir den beste pasientbehandling som er mulig å få hos en fastlege!

Superflink lege

God oppfølging, forklarer seg på en informativ måte. Trygg i vurderinger, mange år min fastlege og den beste oppfølging. Bred kunnskap i allmenn medisin. God kontakt med spesialist helsetjenesten. Alltid imøtekommende i skranke.