Bjørn Olav Flaaten

Ingen på venteliste

Bjørn Olav Flaaten er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Genuin og trygg

Har hatt han som fastlege i mange år, og alltid fått god hjelp. Han tar pasienten seriøst og hører på hva man sier. Han undersøker godt eller vidersender til spesialist dersom det er behov for det.

Anbefales på det sterkeste!

En god lytter, tålmodig, faglig dyktig, og et behagelig vesen. Han har ikke hastverk, og ber deg heller ikke booke en ny time dersom du har flere ting å ta opp, slik de fleste leger gjør.. Den beste legen jeg har hatt noensinne!

Føler meg trygg.

Jeg er så glad i fastlegen min, han tar seg tid og lytter, kommer med gode råd, har hatt han siden han begynte. Vil ikke bytte viss jeg ikke må. Flaaten er super.

Alltid godt ivaretatt

Har hatt han som fastlege i mange år og er meget fornøyd, blir alltid hørt og har fått god og proffesjonell oppfølging hver gang. Empatisk og lyttende, gir gode råd og nøler aldri med å sende meg videre de gangene jeg har hatt behov for det.
Kunne ikke vært mer fornøyd!

En bra lege.

Bra på alle måter, profesjonell, interessert og empatisk. Flaaten tar seg god tid, stiller gode kontrollspørsmål, gir gode råd om hva man kan gjøre selv, og henviser om nødvendig. Man føler seg trygg etter å ha vært hos han.