Bjørn Olav Flaaten

Legene på Sinsen

1985

0 av 2000

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Bjørn Olav Flaaten er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Dyktig og oppmerksom

Det er alltid hyggelig å ha legetime med Flaaten. Han tar seg god tid til å lytte, og er effektiv med å gi henvisninger. Her føler vi oss tatt vare på!

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i fire år, og har utelukkende god erfaring. Han har tatt problemene jeg har hatt alvorlig og har gitt meg god hjelp. Ellers er legeklinikken bra, det er alltid mulig å få time forholdsvis raskt, selv om det da gjerne blir hos en turnuslege.

Den Beste Oslolegen

Har hatt Flaaten som FL i 7 år. Beskriver ham som empatisk, vennlig, din familielege og ikke minst oppdatert på forskning. Han tar seg tid til å lytte til det du har å si, har alltid følt at han gir den beste pasientbehandling som er mulig å få hos en fastlege!

Superflink lege

God oppfølging, forklarer seg på en informativ måte. Trygg i vurderinger, mange år min fastlege og den beste oppfølging. Bred kunnskap i allmenn medisin. God kontakt med spesialist helsetjenesten. Alltid imøtekommende i skranke.

Har hatt Flaaten som fastlege i mange år er kjempe fornøyd.E har div skader å hatt ein samboer som har vert sjuk i sju år han hadde også Flaaten.Har hatt utroleg god hjelp av han har skjønt ein vanskeleg situasjon.God å prate med å har tid å får gode svar.Dei i mottaket altid hyggelege bådde på telfon og ved besøk.