Bjørn Olav Flaaten

Hasleveien 38 0571 Oslo
Bjørn Olav Flaaten er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Superflink lege

God oppfølging, forklarer seg på en informativ måte. Trygg i vurderinger, mange år min fastlege og den beste oppfølging. Bred kunnskap i allmenn medisin. God kontakt med spesialist helsetjenesten. Alltid imøtekommende i skranke.

Har hatt Flaaten som fastlege i mange år er kjempe fornøyd.E har div skader å hatt ein samboer som har vert sjuk i sju år han hadde også Flaaten.Har hatt utroleg god hjelp av han har skjønt ein vanskeleg situasjon.God å prate med å har tid å får gode svar.Dei i mottaket altid hyggelege bådde på telfon og ved besøk.

Uinteressert

Jeg valgte Flaaten da jeg flyttet til Oslo basert på tilbakemeldingene han hadde fått på denne siden.

Han beskriver veldig godt hva problemet er, men det er egentlig der servicen stopper. Mange har sikkert gode opplevelser, men tydeligvis var ikke mine problemer store nok for å vekke Flaatens interesser. Fikk ingen henvisning videre, noe min nåværende manuell terapeut ikke forstår i det hele tatt. For en aktiv idrettsutdøver er skader som min et stort hinder, og gjør at jeg kun kan yte 60-70% på trening. Jeg tok jo selvfølgelig saken i egne hender og betaler nå fullpris for behandling. Flaaten sa jeg ikke engang kunne kalle meg en ryggpasient, selv om jeg har store plager med både stråler og fleksibilitet.

Dette forventer jeg av min fastlege: Lytter først til problemstillingen, stiller oppfølgningsspørsmål, evt. undersøkelser, deretter konklusjon etterfulgt av videre handling.

Jeg vil konkludere denne tilbakemelding ved å si, jeg anbefaler desverre ikke denne legen. Bra på noen punkter, vi kom jo frem til problemet etter MR undersøkelse, forklarte kort og konsist hva det var, men ikke så veldig løsningsorientert.

Dyktig

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i ca. 25 år, og kommer ikke til å bytte så lenge han er i sitt virke som lege. Han er lyttende, empatisk, tar det jeg bringer på bane på alvor og bruker også tid på å forklare hvis jeg lurer på noe. En lege som gjør det mulig for meg å stå i arbeid, pga kompliserte helseforhold og et godt samarbeid med han. Ikke noen "pilletriller". Proffesjonell.

Fantastisk flott lege som virkelig bryr seg!

Har vært pasient hos ham i mange år og er blitt fulgt opp på best tenkelig måte. Hele kontorets personale er hjelpsomme og hyggelig!