Bjørn Olav Flaaten

Autorisasjon (1985)

Bjørn Olav Flaaten er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Alltid godt ivaretatt

Har hatt han som fastlege i mange år og er meget fornøyd, blir alltid hørt og har fått god og proffesjonell oppfølging hver gang. Empatisk og lyttende, gir gode råd og nøler aldri med å sende meg videre de gangene jeg har hatt behov for det.
Kunne ikke vært mer fornøyd!

En bra lege.

Bra på alle måter, profesjonell, interessert og empatisk. Flaaten tar seg god tid, stiller gode kontrollspørsmål, gir gode råd om hva man kan gjøre selv, og henviser om nødvendig. Man føler seg trygg etter å ha vært hos han.

Styr unna!

Flaaten tok meg aldri seriøst. Etter gjentatte forsøk på å bli henvist videre pga en stadig forverret helsetilstand (som han HELT tydelig ikke var interessert i å finne ut av) måtte jeg ta med moren min for å bli hørt av denne legen. Da ble det akuttinnleggelse på Ullevål. Jeg er 30 år, men denne mannen behandlet meg som et lite barn og henvendte seg kun til moren min da jeg tok henne med. Dette er på alle mulige måter den verste legen jeg har vært borti!

Styr unna!

Anbefales IKKE

Har hatt han i 5 år som fastlege. Opplever ham som uinteressert, dårlig kommunikasjon og ingen form empati og forståelse. Det gikk så langt at jeg fikk panikk angst av å gå til legen og min psykiske tilstand ble forverret. Da jeg prøvde å si i fra, tok han det personlig, ble sur og behandlet meg dårligere ved neste legebesøk. Han har lite eller ingen kunnskap om psykisk sykdom. Jeg ble henvist feil flere ganger, og ventet i flere år på å bli henvist til riktig avtale spesialist. Jeg opplevde heller ikke at resepsjonistene er særlig hyggelige eller imøtekommende. Jeg anbefaler ikke denne legen og heller ikke legekontoret.

Viser ingen respekt

Flaaten viser ingen interesse. Dårlig på kommunikasjon. Overfladisk.
Dette merket jeg meg veldig tidlig. Men jeg valgte å fortsette hos han. Gi han noen sjanser...
Etter en særdeles ubehagelig underlivsundersøkelse, så ble det dråpen som gjorde at jeg byttet.