Bjørn Olav Flaaten

Autorisasjon (1985)

Bjørn Olav Flaaten er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Fantastisk lege.

Blir hørt og tatt på alvor. Tar seg tid til å lytte og gir gode råd. Sykemelder aldri ubegrunnet. Viser stor respekt.

Utrolig bra lege, og gode kollegaer

Ble anbefalt doktor Flaaten av ei venninne, allerede ved første time var jeg fornøyd!
Føler man blir hørt og forstått, undersøkt og sendt videre for nærmere behandling hos spesialister.
Har følt jeg har hatt en bra lege før, men Dr. Flaaten topper legene!
Raskt å få akutt time, å får man ikke Flaaten, har han flere flinke kolleger som gjør en topp jobb dem å!
Anbefaler på det sterkeste Legene på Sinsen og Dr. Flaaten!

Meget god fastlege

Har hatt han som lege i over 30 år!
Brukt han både selv og til min datter ...
Han er en faglig dyktig lege som hele tiden holder seg oppdatert.
Hvis det er noe han ikke kan sender han videre til spesialist (innser at han ikke kan alt).
Er god til å lytte og heller ikke redd for å si sin mening på en hyggelig måte. Empatisk og forståelsesfull!

Veldig dyktig lege!

Har gått til Dr. Flaaten i over 20 år og har ingen planer om å bytte. Han tar meg alltid på alvor, er faglig dyktig og flink til å forklare.

Eneste minus går ikke på legen i seg selv, men at enkelte av damene bak skranken/i telefonen virker genuint SURE, ikke så gode på service.

En fantastisk lege

Har hatt han som lege i rundt 30 år, og har ingen planer om å bytte!
Han hører på hva man har å si, og han bryr seg like mye om det psykiske som det fysiske. Han nøler heller ikke med å sende deg videre hvis han føler at han ikke har nok kompetanse på problemet ditt. I det store og det hele så er han en faglig dyktig lege som hele tiden holder seg oppdatert.
Har hatt endel plager de siste årene som har gjort at jeg har vært der mye, men har ikke følelsen av å løpe ned døra eller "kaste bort" tiden hans.