Bjørn Olav Flaaten

Autorisasjon (1985)

Bjørn Olav Flaaten er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Flaaten

Uinteressert

Jeg valgte Flaaten da jeg flyttet til Oslo basert på tilbakemeldingene han hadde fått på denne siden.

Han beskriver veldig godt hva problemet er, men det er egentlig der servicen stopper. Mange har sikkert gode opplevelser, men tydeligvis var ikke mine problemer store nok for å vekke Flaatens interesser. Fikk ingen henvisning videre, noe min nåværende manuell terapeut ikke forstår i det hele tatt. For en aktiv idrettsutdøver er skader som min et stort hinder, og gjør at jeg kun kan yte 60-70% på trening. Jeg tok jo selvfølgelig saken i egne hender og betaler nå fullpris for behandling. Flaaten sa jeg ikke engang kunne kalle meg en ryggpasient, selv om jeg har store plager med både stråler og fleksibilitet.

Dette forventer jeg av min fastlege: Lytter først til problemstillingen, stiller oppfølgningsspørsmål, evt. undersøkelser, deretter konklusjon etterfulgt av videre handling.

Jeg vil konkludere denne tilbakemelding ved å si, jeg anbefaler desverre ikke denne legen. Bra på noen punkter, vi kom jo frem til problemet etter MR undersøkelse, forklarte kort og konsist hva det var, men ikke så veldig løsningsorientert.

Dyktig

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i ca. 25 år, og kommer ikke til å bytte så lenge han er i sitt virke som lege. Han er lyttende, empatisk, tar det jeg bringer på bane på alvor og bruker også tid på å forklare hvis jeg lurer på noe. En lege som gjør det mulig for meg å stå i arbeid, pga kompliserte helseforhold og et godt samarbeid med han. Ikke noen "pilletriller". Proffesjonell.

Fantastisk flott lege som virkelig bryr seg!

Har vært pasient hos ham i mange år og er blitt fulgt opp på best tenkelig måte. Hele kontorets personale er hjelpsomme og hyggelig!

En lege (og kontor) jeg aldri vil anbefale til noen!

Legen er ikke interessert i sine pasienter og kjemper ikke for pasientens beste. Tenker mest på sin inntekt enn på å hjelpe sine pasienter. Føler meg utrygg med en slik lege. Jeg kommer til å bytte så fort som mulig til en annen lege som har kunnskap om det han gjør og har respekt mot sine pasienter.
Selv hele personale og øvrige leger på Legene på Sinsen er av samme art. Unngå å være en pasient der.

Flott lege

Har vært hos Flaaten for første gang nå. Tok meg på alvor, hyggelig, hjelpsom.

Fantastisk flott lege, angrer absolutt ikke på at jeg byttet!