Rolf Christofer Raddum Frog

Rolf Christofer Raddum Frog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

Stort sett fornøyd

Oppleves som faglig sterk. Noe høy terskel for å sette seg inn i helsetilbud en fastlege i 2021 skal kunne tilby.

Dessverre ikke så hjelpsom, etter mitt syn

Søkte plass hos Frog for noen år siden pga de gode vurderingene her. Dessverre ble ikke forventningene innfridd for min del. Kanskje forventet jeg for mye, men jeg har opplevd ham som kortfattet og uhjelpsom i tiden jeg har hatt ham som fastlege. Dessuten «vrang» om ting som jeg aldri har opplevd at andre fastleger har vært vrange om; dette kunne jeg tålt, om han hadde kommet med forslag om alternativer til mine forespørsler, men det opplever jeg at han i liten grad har gjort.

Dyktig

Bytter fra Frog pga. flytt til ny kommune.

Har hatt gode erfaringer med ham, og tenkte å gi ham et godt skussmål her før jeg bytter til en ny lege.

Han oppleves som trygg og dyktig. Han har lyttet og notert det jeg har beskrevet og virket interessert i å hjelpe.

Som alle andre er han litt travel og har ikke all verdens tid, men det har ikke vært noe problem for meg. Han har notert mye på data mens jeg har vært der (antar det sparer mye tid, kontra å skrive ned etter timen) - det kan oppleves litt distraherende og skape en viss avstand i samtalen (litt mindre øyekontakt enn ønskelig - men igjen - jeg forstår at det er slik).

Jeg har aldri vurdert å bytte før - det kommer kun av at jeg flytter.

Tydelig og respektfull

Flere familiemedlemmer og undertegnede har lenge benyttet oss av Dr. Raddum Frog. Han er alltid imøtekommende og tydelig. For mitt vedkommende tok fjernet han en føflekk, da melanom/føflekkreft ikke er til å spøke med. Dette gjorde han utrolig pent, og arret er knapt synlig. I forbindelse med et utslett var han inkluderte han også turnuslegen aktivt og pedagogisk, noe som var utrolig flott å bevitne. Alt i alt, en fantastisk fastlege (som både syr og underviser eksemplarisk), som jeg gruer meg til går av med pensjon.

Super lege

Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege !! TUSEN takk
Ansvarlig, følger opp, tålmodig, lite glimt i øyet , holder meg frisk