Tone Cathrine Giercksky

Autorisasjon (1997)

Tone Cathrine Giercksky er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Trygg lege

Tar oss på alvor og virker som hun bryr seg. Vi har hatt henne som lege i mange år og håper vi kan fortsette med det.

Min definitivt beste fastlege

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.

Kan ikke bli bedre!

Jeg føler meg hørt, respektert og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt noensinne! Er ganske enkelt ikke annet å si en:

En lege som gjør jobben slik den bør gjøres.

Hun kurerte min legeskrekk

I likhet med mange andre menn, synes jeg det ofte er et ork å gå til legen. I tillegg har jeg hatt dårlig erfaringer med leger tidligere (arrogante og uinteresserte), så jeg har tidligere bare oppsøkt lege når smerter e.l. er uutholdelige.

Sånn er det ikke lenger. Tone er den desidert beste legen jeg har vært borti. Hun er et fantastisk vesen som virkelig kan yrket sitt på alle mulige måter. Utrolig dyktig, vennlig og snill. Jeg føler meg vanvittig heldig som har fått henne som fastlege.

For å balansere skryten burde jeg ha gitt noe konstruktiv kritikk, men jeg er helt blank. Jeg har ingenting å sette fingeren på.

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil.

En lege som faktisk lytter og tar seg tid til deg. Viser stor forståelse og kunnskap både for fysiske og psykiske utfordringer, og er alltid like blid og hyggelig.