Hakon Gjessing

Tlf: 23 00 59 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hakon Gjessing er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hakon Gjessing

Seriøs og kunnskapsrik lege

Jeg og min familie har brukt Jessing som fastlege i snart 25 år. Han er erfaren og oppdatert på ny forskning. Lett og prate med og følger opp pasientene sine. Anbefaler han på det varmeste. Det er nesten alltid forsinkelser, men hva gjør vel det når legen har god tid til deg- og ikke datamaskinen!

OK

Gjessing er den enste legen jeg har hatt, men jeg er ikke spesielt fornøyd med ham. han hører aldri ordentlig på meg og klarer ikke se helheten mellom kroppen når noe feiler meg. må alltid vente i minst 45 min på venterommet, og til og med kl 8 timene er han forsinket.

Lite hjelp, dårlige lytteevner

Bryr seg ikke om meg, lytter aldri til hva jeg har å si, tar avgjørelser om helsetilstanden min basert på hva ektemannen min har fortalt legen, ikke hva jeg har fortalt legen, tvinger meg til å oppsøke og betale for privat hjelp.

Den perfekte fastlege

Dr Gjessing er en kjempeflink lege! Han er grundig, effektiv, veldig god til å lytte, og i tillegg er en ganske morsomt fyr! Det kan hende man noen ganger må vente en liten stund ute på venteværelset. Dette er sikkert på grunn av at han tar den tiden han trenger for å sikre at pasientene hans blir tatt godt vare på. Det er alltid verdt å vente, jeg kunne ikke har blitt mer fornøyd :)

Fantastisk lege!

En trygg, kunnskapsrik og tillitvekkende lege, og som også har glimt i øyet. Han tar virkelig pasienten på alvor!

Min lege så lenge jeg kan huske :)

Gjessing har vært min (og min families) lege så lenge jeg kan huske. Kanskje hele mitt liv. Jeg bytter nå, men det har ingen ting med ham å gjøre. Jeg har flyttet til Nordnorge, og trenger en fastlege her. Ingen ting å utsette på Gjessing, bortsett fra at det kanskje kan ta litt tid å få en time iblant, men da får man gjerne en time hos en av de andre på kontoret.

Fullstendig fornøyd

Han er omtenksom , lytter, støtter og tar hensyn. Hadde en meget bra dialog og kjenner jeg angrer på at jeg må bytte på grunn av flytting.

Ikke vær redd for å prate med han og vær sikker på at du får en ærlig svar. Han er topp!

Hyggelig, imøtekommende, ryddig og smart!

Dr. Gjessing er en utmerket lege.
Hvis jeg kommer inn til en time hos han er han alltid meget grundig, noe som gjør at jeg ikke går fra legesenteret med ubesvarte spørsmål.

Jeg har vært hos en annen lege en gang (pga. at gjessig var på ferie), endte opp med en feil diagnose. Når jeg traff han igjen fant han ut av det med en gang, og fikk gitt meg riktig behandling og videre henvisning.
Han må gå av med pensjon før jeg slutter å gå til han.

Smilende, blid og flink

Jeg har hatt en god del leger , og har byttet ofte grunnet mano på service/interesse osv
Han er alltid flink til å komme med gode råd, stille follow-up spørsmål og ta seg tid til å høre hva problemet egentlig er. Alltid serviceinnstilt og anbefales på det varmeste

Min fastlege

Hyggelig, men er usikker på om faglig kompetanse er helt topp?

Utrolig dyktig lege

Han har god tid til pasienten, rask timebestilling om det er noe som haster- og svært flink med barn

Hakon er trivelig og veldig dyktig!

Veldig fornøyd med Hakon, som har vært familiens lege i mange år. Tar seg god tid til oss alle og fornøyd med behandlingen han gir. Er sjelden klar på avtaletidspunktet, men det henger vel sammen med ovennevnte.

Den beste legen jeg har hett

Han er en veldig trivelig lege som tar seg god tid til å lytte til meg. Opplever han som en dyktig lege. Nøler ikke med å henvise videre til spesialister hvis det trengs. Har hatt han som fastlege i ca. 10 år, men måtte desverre bytte lege fordi jeg flyttet fra Osloområde. Kan anbefale han på det varmeste.

Kjempehyggelig og flink!

Kjempeflink lege! Hadde ham som fastlege i over ti år, bare positive opplevelser. Han er engasjert og interessert og hjelpsom, tar seg god tid og er flink til å lytte. Faglig dyktig, og flink til å følge opp, ringer og informerer om prøvesvar mm. Rent personlig er han kjempehyggelig og lett å prate med. Skulle gjerne hatt han fremdeles, måtte bytte pga flytting. Anbefaler ham på det sterkeste!

Vært hos Hakon med min datter akutt og fått den best tenkelige hjelp.

Han er veldig flink med barn. Rolig og varm og behagelig. Alltid med et smil på lur. Faglig veldig dyktig og erfaren. Anbefaler han på det varmeste. :-)

Hensynstagende og erfaren

Vennlig, høflig, hensynstagende. Flink med mye erfaring.

Å holde tiden er viktigst

Hadde han som fastlege for noen år siden. Var der bare en gang og valgte å bytte etter det møtet. Han var ca 30 min forsinket og det var tydelig at han var fokusert på å ta inn den tapte tiden. Jeg fikk ikke snakket ferdig før han skjønte hva det gjaldt, da var han ferdig med å lytte. Han fikk 3 telefoner i løpet av de 15 min jeg var der. Den ene gjalt utskriving av allergimedisin, han hadde med andre ord telefonkonsultasjon mens jeg satt der. Han brukte minst halve tiden på telefoner. Jeg fikk den hjelpen jeg kom dit for.