Hakon Gjessing

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Hakon Gjessing er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hakon Gjessing

Seriøs og kunnskapsrik lege

Jeg og min familie har brukt Jessing som fastlege i snart 25 år. Han er erfaren og oppdatert på ny forskning. Lett og prate med og følger opp pasientene sine. Anbefaler han på det varmeste. Det er nesten alltid forsinkelser, men hva gjør vel det når legen har god tid til deg- og ikke datamaskinen!

OK

Gjessing er den enste legen jeg har hatt, men jeg er ikke spesielt fornøyd med ham. han hører aldri ordentlig på meg og klarer ikke se helheten mellom kroppen når noe feiler meg. må alltid vente i minst 45 min på venterommet, og til og med kl 8 timene er han forsinket.

Lite hjelp, dårlige lytteevner

Bryr seg ikke om meg, lytter aldri til hva jeg har å si, tar avgjørelser om helsetilstanden min basert på hva ektemannen min har fortalt legen, ikke hva jeg har fortalt legen, tvinger meg til å oppsøke og betale for privat hjelp.

Den perfekte fastlege

Dr Gjessing er en kjempeflink lege! Han er grundig, effektiv, veldig god til å lytte, og i tillegg er en ganske morsomt fyr! Det kan hende man noen ganger må vente en liten stund ute på venteværelset. Dette er sikkert på grunn av at han tar den tiden han trenger for å sikre at pasientene hans blir tatt godt vare på. Det er alltid verdt å vente, jeg kunne ikke har blitt mer fornøyd :)

Fantastisk lege!

En trygg, kunnskapsrik og tillitvekkende lege, og som også har glimt i øyet. Han tar virkelig pasienten på alvor!