Hakon Gjessing

Kai Munks vei 41 0876 Oslo
Hakon Gjessing er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hakon Gjessing

Den perfekte fastlege

Dr Gjessing er en kjempeflink lege! Han er grundig, effektiv, veldig god til å lytte, og i tillegg er en ganske morsomt fyr! Det kan hende man noen ganger må vente en liten stund ute på venteværelset. Dette er sikkert på grunn av at han tar den tiden han trenger for å sikre at pasientene hans blir tatt godt vare på. Det er alltid verdt å vente, jeg kunne ikke har blitt mer fornøyd :)

Fantastisk lege!

En trygg, kunnskapsrik og tillitvekkende lege, og som også har glimt i øyet. Han tar virkelig pasienten på alvor!

Min lege så lenge jeg kan huske :)

Gjessing har vært min (og min families) lege så lenge jeg kan huske. Kanskje hele mitt liv. Jeg bytter nå, men det har ingen ting med ham å gjøre. Jeg har flyttet til Nordnorge, og trenger en fastlege her. Ingen ting å utsette på Gjessing, bortsett fra at det kanskje kan ta litt tid å få en time iblant, men da får man gjerne en time hos en av de andre på kontoret.

Fullstendig fornøyd

Han er omtenksom , lytter, støtter og tar hensyn. Hadde en meget bra dialog og kjenner jeg angrer på at jeg må bytte på grunn av flytting.

Ikke vær redd for å prate med han og vær sikker på at du får en ærlig svar. Han er topp!

Hyggelig, imøtekommende, ryddig og smart!

Dr. Gjessing er en utmerket lege.
Hvis jeg kommer inn til en time hos han er han alltid meget grundig, noe som gjør at jeg ikke går fra legesenteret med ubesvarte spørsmål.

Jeg har vært hos en annen lege en gang (pga. at gjessig var på ferie), endte opp med en feil diagnose. Når jeg traff han igjen fant han ut av det med en gang, og fikk gitt meg riktig behandling og videre henvisning.
Han må gå av med pensjon før jeg slutter å gå til han.