Hakon Gjessing

Autorisasjon (1983)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Hakon Gjessing er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hakon Gjessing

Den beste fastlegen jeg kan tenke meg!

Gjessing er meget dyktig fagmann, og med stor menneskelig innsikt. Han har et stort nettverk han kan henvise til. Alltid hyggelig å møte ham.
Det er lett å bestille time på nettet. Det eneste jeg har å utsette på er at Tåsen Legesenter er vanskelig å treffe på telefon. Jeg har vært kunde hos Gjessing i 30 - 40 år.

Trygg, kunnskapsrik, erfaren

Dr,Jessing ringte meg 27.5.angående mitt hekseskudd.
Stemmen og hans meningnsfylte spørsmål innga tillit og tydet både på erfaring og interesse for pasienten.
Bravo!

Seriøs og kunnskapsrik lege

Jeg og min familie har brukt Jessing som fastlege i snart 25 år. Han er erfaren og oppdatert på ny forskning. Lett og prate med og følger opp pasientene sine. Anbefaler han på det varmeste. Det er nesten alltid forsinkelser, men hva gjør vel det når legen har god tid til deg- og ikke datamaskinen!

OK

Gjessing er den enste legen jeg har hatt, men jeg er ikke spesielt fornøyd med ham. han hører aldri ordentlig på meg og klarer ikke se helheten mellom kroppen når noe feiler meg. må alltid vente i minst 45 min på venterommet, og til og med kl 8 timene er han forsinket.

Lite hjelp, dårlige lytteevner

Bryr seg ikke om meg, lytter aldri til hva jeg har å si, tar avgjørelser om helsetilstanden min basert på hva ektemannen min har fortalt legen, ikke hva jeg har fortalt legen, tvinger meg til å oppsøke og betale for privat hjelp.