Hakon Gjessing

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 69 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1983)

Ledige plasser

0 av 1200
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

36 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Vis kart
Hakon Gjessing er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(19)
19 vurderinger
Tilgjengelighet
(16)
16 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(17)
17 vurderinger
Service
(13)
13 vurderinger

Siste vurderinger av Hakon Gjessing

Kjempehyggelig og flink!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kjempeflink lege! Hadde ham som fastlege i over ti år, bare positive opplevelser. Han er engasjert og interessert og hjelpsom, tar seg god tid og er flink til å lytte. Faglig dyktig, og flink til å følge opp, ringer og informerer om prøvesvar mm. Rent personlig er han kjempehyggelig og lett å prate med. Skulle gjerne hatt han fremdeles, måtte bytte pga flytting. Anbefaler ham på det sterkeste!

Vært hos Hakon med min datter akutt og fått den best tenkelige hjelp.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er veldig flink med barn. Rolig og varm og behagelig. Alltid med et smil på lur. Faglig veldig dyktig og erfaren. Anbefaler han på det varmeste. :-)

Hensynstagende og erfaren

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vennlig, høflig, hensynstagende. Flink med mye erfaring.

Å holde tiden er viktigst

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde han som fastlege for noen år siden. Var der bare en gang og valgte å bytte etter det møtet. Han var ca 30 min forsinket og det var tydelig at han var fokusert på å ta inn den tapte tiden. Jeg fikk ikke snakket ferdig før han skjønte hva det gjaldt, da var han ferdig med å lytte. Han fikk 3 telefoner i løpet av de 15 min jeg var der. Den ene gjalt utskriving av allergimedisin, han hadde med andre ord telefonkonsultasjon mens jeg satt der. Han brukte minst halve tiden på telefoner. Jeg fikk den hjelpen jeg kom dit for.