Mette Gjessing

Autorisasjon (1987)

Mette Gjessing er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Gjessing

Varm og dyktig

Mette har nå vært min fast lege i over 10 år og kunne ikke hatt en bedre lege. Hun er både sterkt faglig dyktig samt et varmt medmenneske som både ser deg, lytter til deg og gir deg både gode råd og god veiledning.

Anbefaler henne på det sterkeste, men ingen får min plass ;)

Kunnskapsrik og imøtekommende

Mette Gjessing har vært min lege i 30 år. Hun er helt fantastisk både faglig og måten hun møter meg som pasient. Jeg har alltid hatt en opplevelse av at hun tar mine henvendelser på alvor, og legger stor vekt på å trygge meg som pasient. Dette medfører bl.a at hun gjør tester og henvisninger når dette anses som nødvendig, og når det er viktig for meg som pasient.
Jeg håper på å ha henne som lege i 30 år til, minst.
Anbefaler henne på det sterkeste, men regner med at ventelisten er lang.

Må være verdens beste lege!

Har vært så heldig å ha Mette som fastlege mange år nå etter mange mindre heldige runder hos andre tidligere fastleger. Mette tar seg tid, tar deg på alvor, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Mette er også en lege man kan prate med og som besitter mye klokskap. Varm og trygg! Jeg stoler 100 % på Mette! Om jeg hadde måttet flytte til Nord Norge, hadde jeg uten tvil fortsatt hos Mette!

Intellektuell

En lege som besitter stor grad av kunnskap og gode ferdigheter, godt praktisk og teoretisk anlagt. Bruker kompetansen sin meget godt!
Meget dyktig i menneskebehandling, noe som ikke er en selvfølge selv som lege.
Særs fornøyd med henne som fastlege!

Omsorgsfull

Mette er den beste og fineste legen av alle, hun tar seg virkelig tid til deg og er veldig nøye i jobben sin. Utrolig fornøyd med Mette som lege.