Mette Gjessing

Autorisasjon (1987)

Mette Gjessing er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Gjessing

Verdens beste lege, gull verdt!

Jeg trodde ikke det fantes så flotte fastleger, og jeg føler meg privilegert som står på hennes liste. Hun er 100% til stede hver gang jeg er der, tar meg på alvor, selv om jeg vet hun har det travelt gir hun aldri uttrykk for å ha dårlig tid når jeg er der. Hun forklarer ting på en lettfattelig måte og roer meg ned om det er noe jeg er bekymret for.
Jeg skal flytte temmelig mange mil for å bytte ut henne. Anbefales av hele meg!

Timebestilling ble mye lettere med sms, men det kan kanskje fremdeles bli bedre.

Fantastisk lege

Veldig flink lege som lytter til deg og bryr seg om deg. Kommer nok til å beholde henne selv om jeg skulle flytte fra Oppsal.

Bare synd at det er så vanskelig å få bestilt time. Burde være mulig å bestille time via nett for oss litt yngre hvert fall. Eller sørge for et sentralbord hvor man kan legge igjen beskjed om at man trenger en time, så slipper man å sitte så lenge på telefon for å vente på svar.

Uvurdelig støtte

Mette Gjessing var fastlegen min gjennom flere slitsomme svangerskap. Hun ga meg trygghet, støtte og den kunnskapen jeg trengte. Jeg klarer ikke å beskrive hvor viktig hun var for meg i denne perioden. Skulle gjerne ha beholdt henne som fastlege til hele familien, men grunnet flytting fra Oppsal valgte vi å bytte. Det er ikke lett å finne noen som kan gjenvinne den tillitten vi hadde til henne.

Fantastisk lege

Jeg har hatt Mette i noen år nå, og kunne ikke bedt om en bedre lege.
Jeg har flyttet fra Oppsal, men kommer aldri til å bytte lege før jeg MÅ.
Hun har hjulpet meg med alt, er utrolig forståelsesfull og snill. en herlig dame.
en så god og flink lege skal du lete lenge etter.

Bedre fastlege får du ikke!

Har hatt Mette Gjessing som fastlege i mange år,og til tross for at jeg har flyttet et godt stykke unna vil jeg ikke bytte henne ut.Hun tar deg seriøst,er lett og prate med og er faglig oppdatert. Absolutt den beste legen en kan få :)