Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Ronny er helt super!

Hyggelig, kunnskapsrik og empatisk lege.

Ronny lytter og er genuint interessert i å hjelpe med å finne den beste løsningen på behandling av skader/sykdommer.

Verdens beste fastlege

Ronny Granå er udiskutabelt verdens beste fastlege. Tar seg tid til å høre på deg og er rutinert og flink.

Fantastisk lege

Det er første gang jeg opplever å ha en lege som later til å ha så mye bred, og ikke minst oppdatert kunnskap. Her er det en lege som tar tid til å løse problemer, ikke bare symptomene.

Jeg har litt legeangst, fordi jeg opplever at man ofte må vite selv hva man må be om - enda jeg vet jo knapt hva senkning, CT osv er. Sånn har jeg ikke hatt det hos Ronny. Han spør alltid om det var noe mer jeg lurte på, og gir meg tid til å tenke meg om. Da er det alltid noe jeg kommer på (føler meg litt dum om jeg har med en huskelapp). Han er også flink til å forklare hva vi har funnet ut, hva f.eks. verdier på en blodprøve betyr, og han er også god på henvisninger. Du blir ikke bare kastet rundt og tatt prøver av uten å vite hva som foregår, du får være en del av diskusjonen.

Hyggelig kar, men på et rotete kontor

Ronny er grei han, og gjør jobben sin.
Hovedproblemet ligger i at han er på et rotete kontor. Hvis man ringer så er man heldig hvis de tar telefonen, og hvis de gjør det så blir du nesten kjeftet på.

Tar pasienten på alvor

Møtte denne legen i en sårbar livsfase og opplevde endelig å bli lyttet til og tatt på alvor. Føler meg trygg og ivaretatt og veldig glad for å ha ham som min nye fastlege.