Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Omsorgsfull lege

Jeg er så takknemlig for å ha Granå som fastlege! Han lytter alltid, og jeg opplever at han tar meg seriøst som pasient.

Kunnskapsrik og lyttende.

Lytter til det du sier og gir god behandling. Sender deg videre til riktig behandling om nødvendig. Har forståelse om du er i en vanskelig livssituasjon og yter bra service. Bra service!

Hyggelig lege

Imøtekommende, tar seg tid, dyktig.
Tungvint bookingsystem, må vente veldig lenge for å komme til på telefon.

Beste legen jeg noen sinne har hatt.

Granå er rett og slett en fantastisk lege. Han er imøtekommende og genuint interessert i sine pasienter, og tar seg også tid til å diskutere og forklare som del av sine konsultasjoner. Her blir man rett og slett møtt uten forutinntatthet og anerkjent både som pasient og individ. At mannen i tillegg er rask, intelligent og lettfattelig bidrar til konklusjonen som gis i overskriften. Andre egenskaper som kan listes er også humor og løsningsorientert. Granå er den beste legen jeg noen sinne har hatt og fremstår som et glimrende eksempel på noen som er "født til jobben".

En ting som riktig bør poengteres er at det kan ta litt tid å komme igjennom på telefon. Dette er fordi legen svarer og booker timer selv. Fordelen med denne løsningen er at han raskt kan klemme deg inn ved mer akutte tilfeller, samtidig som han ofte kan svare på kortere spørsmål over telefon (noe jeg aldri har opplevd hos noen andre leger). Personlig foretrekker jeg denne løsningen fremfor tradisjonelt sentralbord.

Profesjonell og effektiv

Beste legen jeg har hatt. Dr. Granå er ikke arrogant, men tar meg på alvor. Utrolig effektiv! Pluss for at man får snakke med han direkte. Flink med henvisninger. Glimt i øyet.