Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Lege som anbefales!

Dyktig lege med god serviceinnstilling i tillegg. Tar seg god tid, spør om flere forhold og tar informasjon på alvor. Henviser når han ser behov for spesialist, men er kunnskapsrik og trygg. Det har vært lett å få time.

Oppdatert inntrykk

Hei,

Jeg vil bare medele at jeg har et oppdatert inntrykk av responstiden. Tidligere skrev jeg at jeg ikke var fornøyd, pga lang tid før jeg fikk svar og ble ikke fulgt opp.

Jeg byttet aldri og har fortsatt hos Granå. Jeg vil også da si at nå i ettertid har det blitt veldig mye bedre responstid og man får svar raskt på telefon.

Oppsummert: Granå er en tillitsvekkende person som jeg får veldig god hjelp av. Tiden før jeg får booket time eller svar er nå veldig bra. Han bruker også god tid på deg, og forklarer bra slik at du forstår det du er der for. Er svært fornøyd med han som lege! Kan anbefales videre!

veldig bra lege!! lyttende sensitiv og proffs i jobben sin

Bra lege. Tar deg på alvor å tar ikke telefon under legetime. Vurderer alltid ulike ting for medisin setts in. Ser deg som menneske å ikke bare en vanlig patient... hilser å vennina imøtekommende!

Godt fornøyd

Lett å kommunisere med. Føler man blir tatt på alvor å lyttet til. Spør om det er noe man lurer på.

Derimot så synker vurderingen med tanke på resepsjonisten som var der. Hadde bestilt time . Men når jeg ankommer får jeg beskjed om at legen er syk. Noe som i og for seg er helt greit. Men når hun i tilegg med en nedlatende,å sur tone presterer å si "glemte å ringe". Å ber meg enten trekke kølapp eller ringe tilbake på mandag så føler jeg vel igrunn at det er ganske dårlig service innstilling. Med tanke på at man faktisk har tatt seg fri ifra jobb for å rekke timen, skulle man i det minste tro at man da kunne fått bestilt en ny time uten å måtte starte på scratch.

Grei

Umulig å få time. Minimum 40 min i tlf kø. Eller bli sittende flere timer på legekontoret for en dropp in time. Det koster ikke alvorlig mye å ansette en sekretær eller få inn et bestilling system på nettsiden.