Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

SUVEREN LEGE!!!!!!

Beste lege jeg noensinne har hatt!!! Har alltid god tid og lytter og undersøker alt man lurer på!!!!
Kommer med råd og kommentarer til best mulig løsning for en selv! Godt humør har han alltid!
Vil ALDRI bytte han ut, men ha ham for resten av livet, uannsett hvor jeg måtte bo!!!
Desverre litt vanskelig å komme fram til han på tlf, men fullt forståelig han er populær!!! Og derav også desverre noe lang ventetid på avtalt time. Men, alt-i-alt, en:
Super lege!!!!

Den beste legen jeg har hatt!

Ronny Granå er en god lege, som faktisk bryr seg om pasienten! Jeg tørr å påstå at det ikke er mange fastleger her i landet som hører etter og ikke bare skriver ut en resept for å bli kvitt deg. Men sånn er ikke Granå, han lytter og gir god informasjon om evtuelle medisiner som kan passe eller ikke. Også er han morsom og veldig medmenneskelig. Flott lege, flott mann! Kjipt med telefonkøene, men verdt det!

Den beste legen jeg har opplevd

Jeg har hatt 4 bosteder og 4 fastleger i Oslo. Ronny er den soleklart beste! Tar nesten alltid telefonen med en gang (Rodeløkka har direktenummer til hver fastlege, så man slipper resepsjonister etc.). Jeg får alltid time når jeg trenger, ofte samme dag hvis man har behov for det. Han spør til og med om det er andre ting man lurer på, når man egentlig er ferdig og har fått svar på alt man lurte på.

En god lege

Har blitt raskere til å svare på telefon.

Rask, profesjonell og tar meg seriøst.

M.

Dessverre kun middelmådig

Granå er dessverre kun en lege å gå til når du har influensa eller lignende. Når ting blir mer komplisert enn det, virker han derimot fort rådløs. Det slo meg hvor lite han virket til å vite om hyppige diagnoser og sykdomsbilder.