Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Absolut beste legen jeg hatt både i Norge og Sverige

Jeg har nesten alltid fölt att legen jeg går till ikke helt får med alle ganger vad jeg har for problemer eller vad jeg föler men jeg har aldrig opplevd det med Ronny, han hjälper og forklarer veldigt bra og er kempe hyggelig. Jeg kommer alltid gå dit !

Grei lege, svært vanskelig å få tak i.

Granå viser forsåvidt grei faglig dyktighet, men han er mye borte fra jobben, og man må alltid sitte i telefonen i minst 20 minutter før man får svar. Legekontoret har ikke sekretær, så all kommunikasjon må foregå direkte med legen. Det sier seg selv at dette er et håpløst utgangspunkt for dem som faktisk må besøke lege jevnlig.

Anbefales varmt!!

Granå er den beste legen jeg har vært borti, han er profesjonell, kyndig, hjelpsom og har en mild sans for humor som letter stemningen. Var nesten vanskelig å flytte til en annen landsdel og få ny fastlege. Kan virkelig anbefale han som fastlege!

Ikke tilgjengelig

Var innom Rodeløkka legesenter fredag, men jeg ble ikke kalt inn til timen jeg hadde avtalt. Ingen resepsjon, ikke tilgjengelig på telefon, jeg satt og ventet i 40 minutter... Kom dog 5 minutter for seint til avtalen, men når det ikke er legesekretær/resepsjon tilgjengelig, blir det hele håpløst! = bytte til en fastlege som faktisk har en resepsjon, og som det går an å kommunisere med.

Vurdering? Aner ikke, traff aldri legen = 1 stjerne

Kan også legge til at venterommet var ganske møkkete, løse takplater, lite estetisk mm. også trekker inntrykket ned. Et pluss var at jeg fikk lest en utgave av "Levende historie"..

Hyggelig, hjelpsom og tilgjengelig

Meget fornøyd med Granå, han er flink, seriøs og tilgjengelig. Veldig flink også med min sønn på 8 måneder.