Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Dyktig fastlege

Jeg oppfatter dr.Granå som en veldig tillitsvekkende og hyggelig person og jeg følte meg derfor veldig avslappet første gangen jeg møtte ham.
Han tok seg god tid og var veldig flink til å lytte ordentlig til det jeg hadde å si.Jeg synes han var veldig lett å prate med og åpne seg for.Han virker faglig dyktig
og oppdatert på det medisinske feltet.
Dr.Granå er den beste legen jeg har hatt siden innførselen av fastlege systemet.

flink lege

han lytter og han gir råd,prøver og finne ut av hva som er problemet og vil løse d hvis d er mulig

Elendig legesenter, grei lege

Kom over dette nettstedet mens jeg lette etter åpningstidene deres. Må nok være hjemme med halvsykt barn med øyebetennelse i dag, trenger bare ringe Granå for hans vurdering. At de ikke har sekretær og ikke e-post er idiotisk. I tillegg ligger ikke åpningstidene deres på nett, eller på svareren deres, så jeg vet ikke om jeg kan begynne å ringe klokken åtte eller ni. Og en halvtime i telefonkø betyr faktisk noe når man har et sutrete barn på armen. Hadde det ikke vært for at det ligger så nært hadde jeg byttet legesenter for lenge siden. Granå selv er grei+, synes jeg.

Anbefaler ikke

dårlig lege, han er flink til å lytte, men når en lege ber en Pasienten hva hun tror hun har og både sittende og tenke i flere minutter, har vært der flere ganger for samme probleme,uten å lykkes med mine smerter, anbefaler ikke Granå!

Kjempe lege!

En lege som trygt kan annbefales!
Han har tid til deg, hører og handler! Samt en med menneskelig personlig lege!