Linda Elise Øvrum Grønvold

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Tlf: 22 09 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linda Elise Øvrum Grønvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Elise Øvrum Grønvold

En pålitelig, velmenende og kompetent lege

For meg er Linda Elise en lege jeg kan stole på. I samråd med meg søker hun å løse problemet, henviser videre viss nødvendig og gjør det hun sier hun skal. Jeg opplever henne som en imøtekomne, lydhør, ærlig, naturlig og dyktig lege :) !

En særdeles hyggelig lege!

En veldig møtekommende og hyggelig lege som tar deg på alvor. Virker oppriktig interessert i å hjelpe.

Har bare positivt å si om Linda!

En lege som virkelig bryr seg! Henviser videre hvis det må til, tviler ikke på pasienten og jobber grundig for å hjelpe. Tar seg god tid. Kan ta ting over telefon hvis man ikke orke å møte opp til en time.

Den beste legen jeg har hatt

Linda er en rolig og behagelig person. Hun lytter og tar seg alltid god tid. Hun er flink til å finne ut hva som feiler pasienten.

Grundig og oppmerksom

Grønvold er imøtekommende og tar seg tid til å høre og forstå problemstillingen. Hun gir grundig og god oppfølging. Er lett å snakke med og formidler godt og forståelig til meg som pasient.

Tilgjengelig fastlege

Det er lett å få time hos henne, hun hører på pasienten og er flink til å si i fra om hun er usikker på noe. Opplever at hun er flink til å holde seg oppdatert på medisinen samt at hun henviser videre om hun ikke kan hjelpe. Får time i løpet av noen dager om det ikke er akutt, er det akutt får man time samme dag, enten hos henne eller andre på legesenteret.

Jordnær og forståelsesfull

Jeg valgte å bytte fastlege da min forrige hadde konstant dårlig tid og jeg aldri fikk stilt alle spørsmålene mine før timen var over og hun måtte haste videre til neste mann. Byttet til Linda da jeg hadde hatt henne en gang tidligere på privat legesenter. Forskjellen er som fag og natt. Tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Engster man seg for noe tar hun det alltid på alvor og undersøker nærmere om nødvendig. Hun har nå vært ute i svangerskapspermisjon og det har vært vikar i hennes sted. Kan ikke måle seg med henne! Ser frem til hun er tilbake! Verdens beste lege!

Beste legen noensinne!!

Dette er en lege man skal lete lenge etter!
Hun er blid og imøtekommende hver gang man er hos henne. Om man plages med noe så gjør hun det hun kan for å hjelpe deg. Henviser videre om det er nødvendig. Ringer til og med utenfor telefontid om man har behov for det! Man føler seg godt i varetatt av denne damen!!

Helt fantastisk!

Vi flytter og må dessverre bytte fastlege. Linda er seriøs, dyktig, henviser videre hvis det er nødvendig, jordnær, lyttende, oppriktig interessert i hva du forteller og ikke minst en lege som kan kommunisere med mennesker (sjelden sort i den yrkesgruppen). Anbefales på det sterkeste!

Er som å snakke med en god venninne

Jeg har alltid hatet å gå til legen. Men å gå til Linda har vært helt annerledes! Jeg føler jeg snakker med en venninne, hun lytter og er svært oppmerksom på alt som blir sagt. Hun tar seg god tid, og har alltid tid til å gå igjennom alle problemene på post it-lappen min. Hun stiller oppfølgingsspørsmål om ting vi har snakket om tidligere, lurer på om medisinene hun har skrevet ut før virker som de skulle, og om problemene vi har diskutert før har blitt bedre. Jeg skjønner ikke hvordan hun får det til, men det kan nesten virke som hun kan journalen utenat!

Hun er til tider litt forsinket, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor mye man får ut av hver time! Jeg vil myyyye heller ha en lege som tar seg tid til meg, enn en som kaster meg ut for å holde tidsskjema! Linda er et nydelig menneske!

Den absolut bästa läkaren jag har haft!

Fantastisk läkare som tar sig tid, sätter sig in i din sjukdomshistoria, följer upp och visar genuin omsorg för dig som patient!

Jag reser från andra sidan byen till Kjelsås legesenter då jag trivs så otroligt bra med henne!

Rekommenderas varmt!

Enestående

Har hatt en del forskjellige fastleger, Linda er den beste jeg har hatt.
Dyktig og flott dame. Ser deg godt, setter seg inn i ting. Henviser videre om nødvendig.
God oppfølging.
Stort sett ikke forsinket.
Anbefales!
Reiser fra andre siden av byen for å komme til henne.

Fantastisk lege!

Linda er kjempelett å snakke med, og jeg har hele tiden følt at hun tar seg tid til å høre på meg. Jeg har hatt henne som lege gjennom to svangerskap (og dermed hatt en del timer), og er kjempefornøyd. Aldri lang ventetid heller.

Beste legen jeg har hatt!

Linda er lett å prate med, hun forstår deg, lytter til deg og holder seg alltid på ditt nivå når du er der uten å snakke forbi deg med vanskelige sjargonger og annet uforståelig legespråk.

En dame som absolutt er å anbefale!
Jeg har måttet bytte lege nå pga av flytting til ny kommune, og kan bare håpe jeg finner en ny lege av samme kaliber.

Denne legen kan de færreste måle seg med!

Hun er rik på kunnskap, ny som gammel. Hun skjønner ting fort, og er utrolig god å snakke med. Jeg har aldri hatt en bedre lege, og det er med tungt hjerte at jeg må bytte (grunnet flytting). Kan anbefale henne på det sterkeste - hun er også et fantastisk menneske!

Dyktig og engasjert

Hun er lyttende, omsorgsfull og engasjert i hver enkelt pasient. Tar seg god tid. Varmt og godt menneske som er ypperlig i sitt arbeid.

Anbefales!

Dette er den beste legen jeg har hatt! Hun lytter, er engasjert, faglig dyktig, oppegående, virker å ha et godt nettverk og samarbeid med andre institusjoner og leger, holder seg oppdatert, tar seg godt tid, mao superlativene hagler! Hun er fantastisk!

Utrolig behagelig og tillitsvekkende

En veldig behagelig lege som alltid lytter og raskt forstår pasientens problemer

meget fornøyd

henne er beste legen jeg har hatt, henne er flink til og lytte hva jeg sier. jeg bare sier velg henne