Linda Elise Øvrum Grønvold

Kjelsås Legesenter

2006

Kjelsås Legesenter Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Linda Elise Øvrum Grønvold er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Elise Øvrum Grønvold

Fantastisk lege og menneske

Linda må være en av Norges beste fastleger!!
Lyttende ,kunnskapsrik, forståelsesfull,støttende, snakker et språk som er lett å forstå. Henviser kjapt, er hun usikker på noe, undersøker hun og får svar.
Ringer / melder / mailer hvis hun må informere meg om noe.
Følger opp.
Hun er absolutt totalt perfekt. Føler meg utrolig priveligert , godt tatt vare på og trygg.

Beste legen i verden!

Tar pasienten på alvor. Føler hun gjør hva hun kan for å løse problemene. Omtenksom og behagelig. Kjempe flink, fins ikke bedre lege!

Imøtekommende og omtenksom lege

Jeg er veldig fornøyd med Linda! Hun har vært min fastlege i fem år nå, og jeg føler virkelig hun bryr seg og vil mitt beste. Hun er lett å prate med, god på å finne løsninger, og opptatt av jeg skal bli fornøyd og trives med resultatet. Det er lett å få tak i henne, og hun er rask på oppfølging og tilbakemeldinger.

Linda yter det lille ekstra og gjør at du føler deg sett og hørt som pasient. Jeg vil varmt anbefale Linda.

En pålitelig, velmenende og kompetent lege

For meg er Linda Elise en lege jeg kan stole på. I samråd med meg søker hun å løse problemet, henviser videre viss nødvendig og gjør det hun sier hun skal. Jeg opplever henne som en imøtekomne, lydhør, ærlig, naturlig og dyktig lege :) !

En særdeles hyggelig lege!

En veldig møtekommende og hyggelig lege som tar deg på alvor. Virker oppriktig interessert i å hjelpe.