Linda Elise Øvrum Grønvold

Autorisasjon (2006)

Linda Elise Øvrum Grønvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Elise Øvrum Grønvold

Meget dyktig!

Linda er en omsorgsfull, lyttende, empatisk, kunnskapsrik, respektfull, klok og meget profesjonell lege. Hun er lett å snakke med og tar meg som pasient på alvor.
Hun er flink til å henvise og gjør alt for å hjelpe.
Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege.

Tusen takk!

Flink og sympatisk!

Byttet fastlege til Linda for et par år siden, og har ikke angret et sekund. Hun er tilgjengelig, enkel å prate med, kunnskapsrik og gjør det hun kan for å hjelpe deg. Tar seg alltid god tid og følger opp. Fint at man kan ringe i egen telefontid og få henvisninger og lignende. De ansatte på legekontoret er også veldig hyggelige. Flott lege og person som anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege og menneske

Linda må være en av Norges beste fastleger!!
Lyttende ,kunnskapsrik, forståelsesfull,støttende, snakker et språk som er lett å forstå. Henviser kjapt, er hun usikker på noe, undersøker hun og får svar.
Ringer / melder / mailer hvis hun må informere meg om noe.
Følger opp.
Hun er absolutt totalt perfekt. Føler meg utrolig priveligert , godt tatt vare på og trygg.

Beste legen i verden!

Tar pasienten på alvor. Føler hun gjør hva hun kan for å løse problemene. Omtenksom og behagelig. Kjempe flink, fins ikke bedre lege!

Imøtekommende og omtenksom lege

Jeg er veldig fornøyd med Linda! Hun har vært min fastlege i fem år nå, og jeg føler virkelig hun bryr seg og vil mitt beste. Hun er lett å prate med, god på å finne løsninger, og opptatt av jeg skal bli fornøyd og trives med resultatet. Det er lett å få tak i henne, og hun er rask på oppfølging og tilbakemeldinger.

Linda yter det lille ekstra og gjør at du føler deg sett og hørt som pasient. Jeg vil varmt anbefale Linda.