Linda Elise Øvrum Grønvold

Autorisasjon (2006)

Linda Elise Øvrum Grønvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Elise Øvrum Grønvold

Jordnær og forståelsesfull

Jeg valgte å bytte fastlege da min forrige hadde konstant dårlig tid og jeg aldri fikk stilt alle spørsmålene mine før timen var over og hun måtte haste videre til neste mann. Byttet til Linda da jeg hadde hatt henne en gang tidligere på privat legesenter. Forskjellen er som fag og natt. Tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Engster man seg for noe tar hun det alltid på alvor og undersøker nærmere om nødvendig. Hun har nå vært ute i svangerskapspermisjon og det har vært vikar i hennes sted. Kan ikke måle seg med henne! Ser frem til hun er tilbake! Verdens beste lege!

Beste legen noensinne!!

Dette er en lege man skal lete lenge etter!
Hun er blid og imøtekommende hver gang man er hos henne. Om man plages med noe så gjør hun det hun kan for å hjelpe deg. Henviser videre om det er nødvendig. Ringer til og med utenfor telefontid om man har behov for det! Man føler seg godt i varetatt av denne damen!!

Helt fantastisk!

Vi flytter og må dessverre bytte fastlege. Linda er seriøs, dyktig, henviser videre hvis det er nødvendig, jordnær, lyttende, oppriktig interessert i hva du forteller og ikke minst en lege som kan kommunisere med mennesker (sjelden sort i den yrkesgruppen). Anbefales på det sterkeste!

Er som å snakke med en god venninne

Jeg har alltid hatet å gå til legen. Men å gå til Linda har vært helt annerledes! Jeg føler jeg snakker med en venninne, hun lytter og er svært oppmerksom på alt som blir sagt. Hun tar seg god tid, og har alltid tid til å gå igjennom alle problemene på post it-lappen min. Hun stiller oppfølgingsspørsmål om ting vi har snakket om tidligere, lurer på om medisinene hun har skrevet ut før virker som de skulle, og om problemene vi har diskutert før har blitt bedre. Jeg skjønner ikke hvordan hun får det til, men det kan nesten virke som hun kan journalen utenat!

Hun er til tider litt forsinket, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor mye man får ut av hver time! Jeg vil myyyye heller ha en lege som tar seg tid til meg, enn en som kaster meg ut for å holde tidsskjema! Linda er et nydelig menneske!

Den absolut bästa läkaren jag har haft!

Fantastisk läkare som tar sig tid, sätter sig in i din sjukdomshistoria, följer upp och visar genuin omsorg för dig som patient!

Jag reser från andra sidan byen till Kjelsås legesenter då jag trivs så otroligt bra med henne!

Rekommenderas varmt!