Knut Magnus Haaland

Autorisasjon (1983)

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Knut Magnus Haaland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Magnus Haaland

Trygg og kunnskapsrik

Beste legen som jeg har hatt, veldig høflig, faglig og kunnskapsrik legen. Alltid tilgjengelig for pasientene sine, ved e konsultasjon ringer han samme dag.

Beste legen

Beste legen jeg hadde når jeg var ung og den dag i dag. Hadde annen lege i noen år da vi flyttet. Tilbake til oslo valgte jeg han igjen. Ser og hører meg, sender meg videre og tar mine ting på alvor.
Gjør en kjempe jobb for meg, min sønn og far:)

Empatisk og grundig

Knut er opptatt av å forstå problemet ditt og løse det. Han går grundig og strukturert til verks for å få til dette og opplever å få god tid, men samtidig er han sjelden forsinka. Han er også empatisk og har glimt i øyet. Jeg har hatt behov for litt oftere besøk i det siste og føler meg veldig godt ivaretatt. Takk.

Kunnskapsrik, grundig og tar pasientene på alvor

Begynte å bruke Haaland som lege før fastlegeordningen ble iverksatt, og vil ha han som min lege så lenge det er mulig. Haaland er en veldig dyktig lege: kunnskapsrik, har innlevelse og forståelse, er lyttende og oppriktig interessert i å hjelpe deg, iverksetter videre undersøkelse og behandling når det er nødvendig, samt flink til å følge opp. Dessuten er han veldig hyggelig! Jeg har alltid fått raskt hjelp når jeg har vært akutt syk.

Den beste legen!

Han er imøtekommende og lyttende. Jeg og mine barn har alltid blitt tatt på alvor. Faglig dyktig og nøye . Har alltid vært fornøyd med de råd og den hjelpen vi har fått.