Knut Magnus Haaland

Tlf: 22 72 70 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Magnus Haaland er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Magnus Haaland

Den beste legen!

Han er imøtekommende og lyttende. Jeg og mine barn har alltid blitt tatt på alvor. Faglig dyktig og nøye . Har alltid vært fornøyd med de råd og den hjelpen vi har fått.

Prater mer enn han lytter

Jeg har vært hos Haaland to ganger, med to ulike problemstillinger. Begge gangene satt jeg igjen med følelsen av at jeg kunne mer og var mer løsningsorientert enn han. Han pratet mye, uten at det han sa hadde tyngde. Stort sett svada og selvsagtheter. Her skal det byttes.

Gjentatte ganger har dette vært veldig skuffende, nå er det nok.

Ingen medfølelse, lite hjelp å få, alt skal gå så utrolig fort, har ikke tid til å hjelpe og man blir nesten stresset for det virker som om han har viktigere ting å gjøre, det er bortkastet med tid å dra hit og man kan få mye bedre hjelp andre steder.

Haalend er engasjert og omsorgsfull

I min sykdomshistorie har han både vært grundig, trygghetsskapende og omsorgsfull. Det er jeg svært takknemlig for.

Mer opptatt av tidsbruk enn av pasientens behov

Har brukt denne legen i mange år, men nå bytter jeg. Han er ikke tilstede mer enn i nøye tilmålte minutter og nærmest kaster deg ut av kontoret etter 20 minutter.
Ingen mulighet for å få dobbelttime og dermed blir det frustrerende å gå ut av kontoret uten å få snakket ferdig eller fått den hjelpen som er nødvendig.

Den best legen jeg har hatt

Han har evnen til å lytte og tar pasienten på alvor. Er det noe han ikke er sikker på sendes pasienten videre til spesialist. En føler at man er i gode hender. Forsinkelse er det, det er vel et bevis på at han tar seg tid til pasientene. Tusen takk

Urolig bra

Han bruker sin tid for deg! Det han ikke vet setter han seg ned og leser! Kan være en del forsinkelser men jeg ser det ikke som et problem siden han er der for deg

Utrolig godt fornøyd!

Har hatt han som fastlege i 6 år nå og er så fornøyd jeg kan få blitt.
Han har full kontroll og man føler at han har studert journalen før man kommer inn. Flyttet 5 mil unna for noen år siden, men vil ikke bytte for alt i verden. =)