Rune Burkeland-Matre

Autorisasjon (2003)

Rune Burkeland-Matre er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

Bortkastet tid å gå til

Lytter ikke til pasienten. Avbryter veldig ofte. Opplever han som veldig selvgod. Synd det er venteliste for å komme til en annen lege, ellers hadde jeg byttet på dagen.

Arrogant og dårlig på å lytte

Etter å ha fått Rune som lege, da han tok over praksisen til min tidligere lege, var jeg spent. Jeg ble skuffet, opplevde han som lite lyttende og arrogant. Her blir det lege bytte!

Dyktig

Tar seg god tid, lytter, profesjonell. Helt upåklagelig. Bestilte time søndag kveld på helsenorge sine nettsider, og fikk da time dagen etter til lunsjtider. Legebesøket gikk over all forventning. Storfornøyd med legebytte.

Trygg og alltid hyggelig

Har alltid følt meg godt ivaretatt hos Rune. Han lytter nøye og kommer med gode løsninger. Rune flytter ut av byen vår og derfor er jeg nå nødt til å bytte fastlege, noe jeg synes er veldig dumt da det er ikke så lett å finne en dyktig lege. Dere som får Rune som fastlege kan regne dere selv som heldige.

Medmenneskelig og lyttende

Rune var min fastlege på Høvik i 5-6 år. Måtte bytte fordi han flyttet til Larvik. Rune har alltid tatt seg tid til å lytte, er tilgjengelig og fremstår faglig dyktig. Han er ikke den type lege som bare sitter og stirrer inn i PC-skjermen.