Rune Burkeland-Matre

Høvik Legesenter DA, Torget medisinske senter

2003

Høvik Legesenter DA Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik
Rune Burkeland-Matre er en av 109 fastleger i Bærum
Torget medisinske senter Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik
Rune Burkeland-Matre er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

Rune var min fastlege i Høvik, og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han hjalp meg gjennom mine verste år med psykiske plager, geleidet meg til de riktige instansene, stilte opp og gjorde alt han kunne. Jeg ble frisk. I dag har jeg, takket være han, de rammene jeg trenger i min hverdag for å leve et helt normalt liv.

I tillegg så han meg som pasient, jeg følte meg ivaretatt, han tok det jeg sa seriøst og lyttet til meg. Det var med stor sorg jeg fikk vite at han flytter for jeg tviler på at jeg vil finne en tilsvarende bra lege for meg.

Anbefales på det varmeste! Dere som har han blir godt ivaretatt.

En lege som man kan stole på

Har hatt denne legen i mange år nå og han er veldig forståelsesfull og lytter. En handlekraftig lege som anbefales varmt.

Den beste legen jeg har hatt

Rune Burkeland-Matre er en flott og omtenksom lege med mye kunnskap. Han tar meg alltid på alvor, og gir gode råd som har hjulpet meg videre i livet. Han er alltid imøtekommende og i godt humør. Han er den beste legen jeg har hatt.

lite handlekraftig lege

Hyggelig mann men ikke særlig handlekraftig. Liten interresse for å ta tak i sykdomsforløp og finne ut av hva som feiler pasienten.

en god lege

Kort ventetid, tar seg god tid til pasienter, kan være litt fordomsfull, men veldig fornøyd til vanlige sykdommer som barn har, forkjølelse etc