Rune Burkeland-Matre

Torget medisinske senter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Torget medisinske senter Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik
Rune Burkeland-Matre er en av 14 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

En lege som heier på deg..

Akkkurat fått han som fastlege..
Pga psykiske utfordringer ble jeg veldig positivt overrasket..jeg har pga av han greid etter 20 års bruk klart nedtrapping av en type medisin som gir avhengighet.. Det har jeg klart pga at dette er en lege som heier på deg..Jeg anbefaler han på det varmeste.. Takk

Bortkastet tid å gå til

Lytter ikke til pasienten. Avbryter veldig ofte. Opplever han som veldig selvgod. Synd det er venteliste for å komme til en annen lege, ellers hadde jeg byttet på dagen.

Arrogant og dårlig på å lytte

Etter å ha fått Rune som lege, da han tok over praksisen til min tidligere lege, var jeg spent. Jeg ble skuffet, opplevde han som lite lyttende og arrogant. Her blir det lege bytte!

Dyktig

Tar seg god tid, lytter, profesjonell. Helt upåklagelig. Bestilte time søndag kveld på helsenorge sine nettsider, og fikk da time dagen etter til lunsjtider. Legebesøket gikk over all forventning. Storfornøyd med legebytte.

Trygg og alltid hyggelig

Har alltid følt meg godt ivaretatt hos Rune. Han lytter nøye og kommer med gode løsninger. Rune flytter ut av byen vår og derfor er jeg nå nødt til å bytte fastlege, noe jeg synes er veldig dumt da det er ikke så lett å finne en dyktig lege. Dere som får Rune som fastlege kan regne dere selv som heldige.