Rune Burkeland-Matre

Sandvikveien 26 1363 Høvik
Rune Burkeland-Matre er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

lite handlekraftig lege

Hyggelig mann men ikke særlig handlekraftig. Liten interresse for å ta tak i sykdomsforløp og finne ut av hva som feiler pasienten.

en god lege

Kort ventetid, tar seg god tid til pasienter, kan være litt fordomsfull, men veldig fornøyd til vanlige sykdommer som barn har, forkjølelse etc

Arrogant lege

Ble overført til Burkeland-Matre fra annen lege.
Oppfatter legen som lettvint og arrogant overfor eldre mennesker.
Ble sendt tilbake til jobben med lungebetennelse. Skiftet fastlege umiddelbart.

En flott lege!

Rune Burkeland-Matre tar seg alltid god tid. Jeg føler at jeg blir hørt, og får alltid den hjelpen jeg trenger.

Hele familien benytter ham som lege og jeg får alltid time raskt hvis det er noe som feiler barna. Hvis ikke han har ledig time, får jeg alltid tid hos en av de andre hyggelige legene på legesenteret.

Det er positivt at time kan bestilles over nettet og også at man kan sende legen en melding hvis man har spørsmål, trenger fornyelse av resept og andre ting.

Dessverre er det veldig lang telefonkø. Det burde forbedres. Det er også tidvis vanskelig å finne parkering utenfor. Man kan parkere på Centra, men det er et stykke å gå, spesielt hvis man har bekkenløsning eller har med seg en på to år.

En meget god og handlekraftig lege

Dette er en lege som har fokus på sin pasient. Gir råd og veiledning og er handlekraftig når dette trengs. En lege du får tillit til.