Rune Burkeland-Matre

Autorisasjon (2003)

Rune Burkeland-Matre er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

Storfornøyd

Han lytter og har god tid til deg. Veldig kjekt å kunne ha videokonsultasjon innimellom. Alle ved kontoret er hyggelige og imøtekommende. Anbefaler min lege.

Lite oppfølging og vanskelig tilgjengelig

Blid i adferd, men har åpenbart for mange pasienter. Lite villig til å vurdere reell sykdomshistorie, men skal danne sitt eget bilde. Burde nok hatt halvparten så mange pasienter.

Beste legen

Beste legen jeg noen gang har hatt. Tar seg tid til pasienten, lytter og gir seg ikke før han finner riktig behandling og følger opp alt nøye. En lege som har humor og kan spøke litt. Føler meg 100% trygg på Rune også ved elektronisk kontakt. Gruer meg aldri til en legetime mer

Mange timer til liten nytte

Dette er kanskje den legen jeg har vært mest hos, og fått desidert minst hjelp av. Virker ikke interessert i å hjelpe, og ender opp med mange legetimer uten og egentlig komme noe videre. Snakker også tidvis med en ovenfra og ned holdning, hvilket en lege ikke skal gjøre. Virker også og ta lett på psykisk sykdom, som er svært kritikkverdig av en lege i 2021.

Har hatt Rune hele livet

Hadde Rune på Høvik, PG fulgte han til Larvik. Han er en svært dyktig lege! Så fornøyd er jeg at jeg er komfortabel med å ta timer over nett her fra Oslo:D