Rune Burkeland-Matre

Autorisasjon (2003)

Rune Burkeland-Matre er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

Har hatt Rune hele livet

Hadde Rune på Høvik, PG fulgte han til Larvik. Han er en svært dyktig lege! Så fornøyd er jeg at jeg er komfortabel med å ta timer over nett her fra Oslo:D

Ser hele mennesket

Rune er definitivt den beste legen jeg noensinne har hatt. Han lytter, han forstår, han tar absolutt alt på alvor. Sjekker en gang for mye enn en gang for lite. Og er veldig opptatt av at pasienten skal ha god livskvalitet uansett problemer. Aldri hatt så god støtte i en lege, som jeg har hatt i Rune. I tillegg er han helt suuuuper med barn.
Anbefales på det absolutt sterkeste.

Kjempeflink

Beste legen jeg har hatt! Lytter til pasienten og informerer om prosedyrene. Effektiv og lett å snakke med.

Dårlig forbredt, ikke tid til pasientene

Han er hyggelig å prate med, men virker ikke interessert i hva man har å si. Han tar seg ikke tid til å høre på deg, og er veldig stresset med å komme seg gjennom timen. Har heller ikke opplevd noen form for oppfølging hos han selv om jeg skulle hatt det med min sykdom. Han leser ikke i journalen før timen, og heller ikke epikriser fra sykehusundersøkelser. Jeg må bytte fastlege desverre.

Landets beste

Rune er uten tvil landets beste fastlege. Ingen kan måle seg med hans personlighet, forståelse for pasientene sine og pasientbehandling.