Rune Burkeland-Matre

Autorisasjon (2003)

Rune Burkeland-Matre er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Rune Burkeland-Matre

Dyktig og empatisk lege

Hatt Rune som fastlege i mange år, selv om jeg har flyttet et stykke unna de siste årene og må kjøre en times tid for å komme til Høvik legesenter. Empatisk lege som tar en på alvor. Han er flink med mennesker og dyktig faglig. Er lei meg for at han nylig har forlatt legesenteret og flyttet til en annen kant av landet. De er heldige de som får Rune som fastlege.

Omsorgsfull

Har hatt Rune som fastlege i noen år nå. Må si at om Rune ikke har sett meg som helhet og ikke kun en sykdom, hadde jeg ikke vært i live. Ikke alle klarer å se den psykiske delen, men å føle seg godt ivaretatt og sett, kan redde ens liv.

Å ha han som fastlege, kan jeg bare si at dere er i gode hender. Kunnskapsrik, løsningsorientert og god å følge opp.

Anbefaler han i det sterkeste.

Fantastisk lege

Rune var min fastlege i Høvik, og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han hjalp meg gjennom mine verste år med psykiske plager, geleidet meg til de riktige instansene, stilte opp og gjorde alt han kunne. Jeg ble frisk. I dag har jeg, takket være han, de rammene jeg trenger i min hverdag for å leve et helt normalt liv.

I tillegg så han meg som pasient, jeg følte meg ivaretatt, han tok det jeg sa seriøst og lyttet til meg. Det var med stor sorg jeg fikk vite at han flytter for jeg tviler på at jeg vil finne en tilsvarende bra lege for meg.

Anbefales på det varmeste! Dere som har han blir godt ivaretatt.

En lege som man kan stole på

Har hatt denne legen i mange år nå og han er veldig forståelsesfull og lytter. En handlekraftig lege som anbefales varmt.

Den beste legen jeg har hatt

Rune Burkeland-Matre er en flott og omtenksom lege med mye kunnskap. Han tar meg alltid på alvor, og gir gode råd som har hjulpet meg videre i livet. Han er alltid imøtekommende og i godt humør. Han er den beste legen jeg har hatt.