Katongola Hamba

Autorisasjon (1992)

Haugenstua Legesenter DA Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ...
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Katongola Hamba er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Katongola Hamba

Beste fastlege!

Skulle gjerne anbefalt min fastlege, men han har svært sjeldent ledige plasser. Jeg er veldig fornøyd. Hatt han som fastlege helt siden fastlegeordningen ble innført. Alltid ventetid og forsinkelser men det er fordi han tar seg god tid til å se pasientene sine.

Utrolig dyktig og flink

Jeg har hatt Dr. Hamba i mange år og har nylig flyttet til Bergen og det gjør vondt å bytte lege, men det blir vanskelig å komme til Dr. Hamba hvis det skulle være noe.
Det har vist seg at jeg kommer aldri til å finne en lege som er like dyktig og flink som Dr. Hamba.

Dyktig og blid

Kvikk, blid, og ekstremt dyktig fastlege. Er godt faglig oppdatert, alltid i godt humør og tar seg god tid til å lytte til meg som pasient.

Dyktig lege

Hamba har vært min fastlege i ca 20 - 22 år. Jeg har hatt noen utfordringer med min helse gjennom disse årene. Har alltid følt meg trygg og ivaretatt av Hamba. Han er blid, snill, lyttende og oppriktig opptatt av hvordan jeg har det. Han er rask til å reagere når noe ikke stemmer og gir seg ikke før det foreligger et svar.
Hamba er fastlegen til mine barn. De har alltid følt seg trygge når de skal til Hamba. Han er flink med både barn og ungdom.

Kunnskapsrik og flink!

Dr. Hamba har nok halve Haugenstua og omegn som sine pasienter. Om du møter en person, så er sannsynligheten stor for at Hamba er deres fastlege. Og han er litt av en lege! Flink som få og med vanvittig god hukommelse. Han kan finne på å dra frem ting dere snakket om sist du var innom for mange måneder siden, noe som viser at han virkelig bryr seg om pasientene sine. Han er kunnskapsrik som få og er utrolig dyktig på det han gjør.
Eneste lille negative er ventetiden. Skal du til Hamba må du være forberedt på å vente en stund. Dette kommer av at han tar seg god tid til å snakke med pasientene sine og vise at han bryr seg. Så du må vente, men du vet at Hamba tar seg godt av deg. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd. Har hatt Hamba som min fastlege i hele mitt liv og gjett om jeg er glad for det!