Bjørn Harbo

Sjømannslege

Bjørn Harbo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Arrogant og nedlatende

Jeg har aldri noen gang hatt en så dårlig opplevelse på et legekontor. Dr. Hambro var arrogant, nedlatende og direkte ubehagelig, og dessuten usedvanlig lite løsningsorientert. Jeg gikk til en annen lege uken etter, og han var både hyggelig og fikk løst problemet.

Kunnskapsrik og empatisk

Har hatt Harboe som fastlege i mange år og er svært fornøyd med ham.
Flink til å følge opp, god til å lytte.

Styr unna!

Vil starte med at legen har null sympati, og hører ikke på hva du har å si. Avbryter deg, ler av deg, og tydeligvis vet han ALT. Han har jobbet som lege i 40 år, så han vet tydeligvis alt uten at du har hatt noe tester for det. Om du er bekymret over noe, værsåsnill, spar pengene dine og gå ett annet sted.

Trygg og god fastlege

Jeg har vært heldig som har Bjørn Harbo som fastlege, han er en rolig og sindig lege, som lytter til sin pasient, og det finnes alltid en løsning, han gir ikke opp. Føler meg ivaretatt, jeg får alltid tak i han ... om det så skulle være påkrevet. Kan anbefales, han har holdt ut med meg i snart 30 år.

En empatisk dyktig lege

Hatt Bjørn Harbo som fastlege i over 20 år.Virker meget dyktig og engasjert i pasientens helse.For meg er det uforståelig å lese de negative tilbakemeldinger.2 ganger grep han direkte i min helsesituasjon,og fikk meg øyeblikkelig operert.Den ene gangen hadde de ikke plass på Rikshospitalet,men han ringte til Trondheim, Bergen og Tromsø for å få plass til meg.Jeg havnet raskt på St.Olav i Trondheim.Dr Harbo handlet resolutt og effektiv i et riktig øyeblikk.Han melder seg alltid tilbake når jeg har ringt, og er opptatt av hvordan jeg har det.Jeg kan alltid anbefale Bjørn Harbo