Bjørn Harbo

Sjømannslege

Bjørn Harbo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Pålitelig. Ordner opp.

Følger opp. Jeg har hatt dr. Bjørn Harbo som fastlege siden ordningen ble innført og er veldig fornøyd med behandling og oppfølging.

Kjempe!

Hei,

Jeg vil legge ved en kommentar. Jeg hadde en lege i 20 år som aldri hørte etter, og som feilmedisinerte meg i alle år. På mitt første besøk hos Harbo fant han ut hva det var, og tok problemene mine seriøst.

Jeg vil også legge til at en del kommentarer under ikke virker riktige. Det virker som noen er på en heksejakt, uten å nødvendigvis har brukt denne lege og sekretær. Jeg er i hvertfall meget fornøyd med kontor og lege.

Hilsen meg

Den beste

Hatt Harbo som lege i mange år. Fantastisk dyktig, lytter og finner bestandig ut hva det er hva gjelder sykdom/ og plager. Er også meget fornøyd med nåværende sekretær. Hun er den svært dyktig til blodprøver, og alt ellers. Jeg synes forøvrig denne siden mister litt sin notoritet når hvem som helst kan skrive hva de vil om alle leger, selv leger de aldri har vært hos. Jeg kjenner meg ikke igjen i en del av tilbakemeldingene under, og jeg er innom der støtt og stadig.

Ikke fornøyd

Virker arrogant og er ikke interessert i pasienten. Fikk ikke inntrykk av at brydde seg eller ønsket å hjelpe. Dårlig service fra sekretær.

Upersonlig, uinteressert og blottet for empati

Har hatt ham som fastlege i mange år, men nå er begeret fullt. Det har alltid vært vanskelig (les: umulig) å få tak i ham på telefonen; kun kontortid 2x i uken. Forslag til annen form for terapi og/eller medisinbytte eller ny doseringer har ALDRI kommet fra hans side, og jeg har måttet minne ham på rutineundersøkelser. Etter å ha fått meget opprivende informasjon, ble jeg hauset ut av kontoret fordi han forklarte at han hadde flere pasienter som ventet. Anbefales IKKE!