Bjørn Harbo

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Bjørn Harbo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Dårlig service i resepsjonen - vanskelig å få time!

Vanskelig å få time når du trenger det. Sure kontordamer. Uprofesjonelt laboratorie. Dårlige åpningstider. Vanskelig å nå dem på telefon. Av kanskeje 20 legebesøk, har vi fått time kun en gang hos fastlegen vår, ellers turnusleger. Har derfor ikke noe inntrykk av legen, men skal nå bytte fastlege på grunn av alt annet.

Faglig dyktig

Meget faglig dyktig, serviceminded og virker meget engasjert i jobben sin.
Hans mangeårige erfaring gjør også at jeg føler meg trygg på hans vurderinger.
Kan apselutt anbefales!!

dyktig og hyggelig

Oppdatert, vennlig, personlig, henviser videre, tilgjengelig, virker faglig kompetent og interessert. Litt dårlig oversikt mht journalskriving og sykehistorie. Sjelden forsinket. Nytt og vennlig personale på kontoret. Sympatisk lege med evne til empati og personlig engasjement

God på somatikk

Det går unna på time hos Harbo. Ikke bestandig en dårlig ting. Jeg har alltid opplevd ham relativt presis. Dyktig på å diagnostisere somatisk sykdom, praktisk dyktig med prosedyrer. Ikke den mest engasjerte og empatiske typen kanskje, hadde jeg hatt mye psykiske plager hadde jeg valgt en annen.

Sjelden tid

Veldig vanskelig å få time, telefontidene er visstnok oppe mellom 10 og 13, men jeg har opplevd å få svarer i disse tidsrommene.
Avtaler timer som blir avbestilt per post (?!) og opplever resepsjonistene som sure, og veldig lite interessert i å sette opp timer.
Legen følger veldig lite opp, og vanskelig å gå tilbake med f.eks astma når han har glemt oversikt over medisinering etc.