Stein Vidar Haudemann-Andersen

10 av 2000

Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Dyktig lege

Stein Haudemann- Andersen er en behagelig lege som virker faglig dyktig. Jeg synes det er enkelt å kommunisere med han både i forhold til å bli hørt og forstå hva han sier.

Uinteressert og dårlig oppdatert

Hvart hos Stein ved mange anledninger og aldri hvert førnøyd. Er ikke interessert i det hele tatt og er meget dårlig oppdatert på behandlinger etc. Har allergi og astma men har selv fått researche meg frem til hva som fungerer best for meg og sen gått til Stein for å si hva jeg vil ha og få resept på det. Egentlig ganske drøyt å trenge å betale for å se ham i det hele tatt når det eneste ham gjør er å skrive ut akkurat det jeg ber om.

Profesjonell, dyktig, grundig

Jeg har hatt ham som fastlege siden ordningen startet. Før dette brukte jeg ham som akuttlege for barn når det var kø på legevakta. Han har god oversikt, han gir gode råd og tar seg tid når det er påkrevet men er ellers rask. Jeg har flere ganger vært uenig i hans diagnoser, men det har vist seg at Andersen har hatt rett, hver gang.

Jeg oppfatter ham som en fastlege jeg kan stole på og som på eget initiativ også følger opp min helse.

Bra lege!

Jeg har hatt Andersen som fastlege siden ordningen kom og brukt ham før det også.

Han er helt topp på tilgjengelighet; skulle han ikke være tilstede får du snakke med en annen lege på senteret.

Han er god på det faglige og har en tillitsvekkende tilnærming. Lett å kommunisere med.

Men hvis du trenger "sjelesorg" og har behov for en lege å godsnakke med, bør du som også andre her skriver, se etter en annen lege.

Jeg er i alle fall veldig fornøyd og har ingen planer om å bytte.

Vil ikke anbefale ham

Jeg tror ikke han hører på meg i det hele tatt. Det er veldig dårlig kommunikasjon. Skriver piller alt for lett.