Kari-Anne Haug

Autorisasjon (1992)

Kari-Anne Haug er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari-Anne Haug

God lege

Synes hun er hyggelig og medmenneskelig.Har fått god hjelp av henne når jeg har vært der.Kan anbefale denne legen.

En hyggelig lege

Hun er ikke min fastlege men jeg hadde livmorhalsprøve hos henne pga min fastlege var på ferie.
Først var jeg litt bekymret fordi andre pasienter skrev dårlige tilbakemeldinger om henne.
Men da jeg hos henne, fikk jeg en bra opplevelse og hun er veldig dyktig og lyttende.
Jeg syns hun har hyggelig personlighet.

Tillitvekkende og dyktig

Jeg har kun gode erfaringer med denne legen. Og ingenting å utsette. Hun lytter og er saklig og dyktig. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Viser liten interesse

Den dårligste legen jeg har hatt

Viser ingen interesse for pasienten. Eksempel: for ca 2 år siden ble jeg hentet i ambulanse hjemme etter å ha snakket med legevakten,
jeg klaget over brystsmerter. Legene på Ullevål sa jeg hadde hjerteinfarkt, har siden gått på medisiner for dette, når jeg etter en tid
går til Haug og klager over hovene føtter og legger, sier hun, det er sånt som skjer ? Ingen råd om videre tiltak eller behandling!
Kan vise til flere eksempler

Ble ikke tatt på allvor

Jeg har hatt denne legen til både meg og barnet mitt. Jeg ble veldig skuffet over å ikke bli tatt på allvor. Har gjentatte ganger fått høre at dette har vi ikke tid til nå, etter 5-10 min konsultasjon. Og samtlige timeavtaler var forsinket. Siste gangen jeg ville få en undersøkelse over noe som gjorde vondt og jeg ble bekymret over, sendte hon meg hjem uten å ha ens sett på meg. Fikk vite at det kunde "ikke være noe farlig" av en av assistentene som hadde snakket med Haug mens jeg ventet. Jeg ble sjokkert at det er lov å behandle folk sånn. Byttet lege!