Eivind Heggedal

Lilletorget Legekontor

2006

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lilletorget Legekontor
Brugata 14 0186 Oslo
Tlf: 22 17 81 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eivind Heggedal er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

The worse Doctor I ever seen

I had an apointment with this doctor today as mine was not in the office. And i have to say I am chock by his incompetence. No communication at all . No check up what's so ever ... he does not ask any questions... he was yawning while I was talking to him. As no interest on his patient .. I stayed 5 min in his office that about it. And I left with no answer to my problem .. I will certainly NOT recommend him...

Anbefaler ikke denne legen

Jeg har noen dårlige erfaringer med denne legen. Jeg opplever ikke han som profesjonell heller og han har kommet med personlige ufine kommentarer.

Ikke å anbefale!

Jeg har brukt denne legen en stund, men nei ikke å anbefale..har byttet til en annen.
Han tokk meg ikke allvorlig å undersøkte meg ikke når jeg kom dit.. Ble bare prating og kaffekoppen.. Fordi man desverre har det litt psykisk, så ble alt psykisk for denne legen..

Styr unna

Vil absolutt ikke anbefale han. Roter bort prøvesvar eller glemmer å fortelle om viktige prøvesvar. Tar ikke pasienten på alvor.

Lite troverdig

Jeg føler at jeg ikke kan stole på legens uttalelser. Han ser ikke engang på meg (når jegg har fysiske plager). Sist jeg ar på besøk ble det ikke stilt noen spørsmål og jeg ble på ingen måte undersøkt. Oppleves som best til å skrive ut resepter og sykemeldinger selv når jeg ikke ønsker det. Jeg fikk skrevet ut sykemelding uten at han engang spurte hva jeg jobber med.

Dårlig lege.

Følger ikke opp kronisk sykdom med undersøkelser
eller prøver,virker ikke opptatt av det medisinske.
Jeg føler meg dårlig ivaretatt som pasient,må skifte til en bedre fastlege,slik at sykdommen holdes i sjakk,og
jeg som pasient har det best mulig.

Forferdelig lege

Jeg skiftet till Heggedal da min fastlege gikk av med pensjon. Heggedal virker fullstendig uinteressert i meg som pasient, og virker rett og slett irritert om jeg tar opp noe som ikke her veldig konkret (eks lungebetennelse) eller som han ikke vet svaret på. Han virker som om han ikke har peiling på faget sitt. Han bruker så lite tid som mulig når jeg er der, selv om jeg tror jeg er en helt vanlig pasient, vanlig høflig og sånn. Sist endte det med at han ropte inn ny pasient mens jeg var på kontoret hans - uten å avslutte med meg først og uten å avtale noe videre (jeg skulle ta blodprøver da jeg har en hoste) etter blodprøver. Da hadde jeg vært inne på kontoret han i kanskje 5 minutter. Svært uhøflig og uinteressert, rett og slett, så jeg har byttet fastlege for både meg og min sønn nå.

Veldig bra fastlege

Han er en god lytter og samtalepartner. Etter at den forrige legen gikk av med pensjon, så kunne ikke jeg fått en bedre erstatter. Dessuten har Heggedal humoristisk sans. Det er jo bra i all elendigheten man kan komme opp i.

Feiende flott fastlege

Min kone, min sønn ovn jeg har brukt Dr. Heggedal i en årrekke. Får alltid time svært raskt. Minimalt med ventetid på venterommet Alltid hyggelig og imøtekommende. Kjapp med å henvise hvis nødvendig. Viser interesse og er lett å snakke med. Har et lite akvarium, noe som har vært til stor glede for den minste. Heggedal (Heggis internt i familien) kan trygt anbefales!

hyggelig lege

Har inntrykk av at han ikke bruker de nyeste medisinene på markedet , men
de som har vært i mange år. jeg ønsker de siste på markedet,de er som regel de beste.
Han er hyggelig , men virker ikke helt oppdatert på nye medisiner.
Skifter fort tema fra hva konsultasjonen gjelder.
Mitt fokus er på hvorfor jeg er hos legen,hans fokus er på noe annet,og snakker gjerne om det.

Hyggelig, men virker faglig svak.

Hyggelig, lett å prate med, men har ikke tatt på meg alle de årene jeg har gått der. En lege kan vel ikke kjenne sin pasient uten å undersøke vedkommende for de plager man har. Virker faglig fjern og lite interessert, men lyser opp når han får prate om andre ting. Dårlig til å stille diagnose og uhøflig når man stiller for vanskelige spørsmål. Timene hans som skal være et kvarter, blir veldig ofte kortet ned. Kan han ikke svare på spørsmål sender han deg ut med en litt sur mine. Som lege vil jeg ikke anbetale han, som person er han hyggelig.

Hyggelig først men med tiden annerledes

Jeg opplevde at jeg hadde fått verdens hyggeligste lege og det varte et par år men så begynte det å forandre seg gradvis. Jeg har vært smertepasient i mange år og plutselig en dag forandret legen tablettdosen min til halvparten uten å prate med meg om dette i det hele tatt. Hadde det ikke vært for at jeg også har en smertespesialist så hadde det blitt veldig ille for han gjorde dette rett før han dro på 4 ukers ferie. Da jeg ville snakke om det kalte han meg for utidig og var ganske irritabel. Jeg synes ikke dette er måten å gjøre det på.

Den Beste Legen som finnes!!

Fantastisk hyggelig Lege,som tar sin profesjon meget seriøst,samtidig som man alltid er på bedre humør når man går enn når man kom. Han begynner antagelig å bli veldig populær fordi det var enklere å få en akutt-time der tidligere....uansett så tar han seg god tid når man er der til tross for at han er meget presis. Har aldri ventet mer enn max 5 min. På toppen av alt er det veldig hyggelige kontor-søstre der og fine lokaler. Dr. Heggedal og Lilletorget Legekontor kan trygt anbefales!

Mine beste anbefalinger

Jeg føler meg kjempe heldig som har funnet en så god lege!

Eivind Heggedal er både dyktig (god på å stille riktig diagnose, gi riktig behandling, evt henvise videre til riktig spesialist), "ser deg" som pasient og tar deg på alvor.

Jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlig her.

Hyggelig sted

Legen er hyggelig og lett å prate med om hva som helst.

Meget godt forhold til legen

God tilgjengelighet. God service. Har alltid blitt godt mottatt. Tar på alvor det jeg har å si. Finner spesialister og god formidler.

Topp lege!

Varm og sympatisk lege som tar deg på alvor. Kan absolutt anbefales! Flink og jordnær.

En av de bedre

Hyggelig og personlig lege. God oppfølging. Har kommet inn til legen veldig nøyaktig på avtalt tidspunkt.

flinkv og hyggelig

Hyggelig, sympatisk lege som tar deg på alvor og som alltid tar seg tid. Lett å få time, hyggelige lokaler sentralt på Grønland. Hjemmekoselig stemning på kontoret.