Eivind Heggedal

Lilletorget Legekontor

2006

Lilletorget Legekontor Telefonnummer22 17 81 0022 17 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 14 0186 Oslo
Eivind Heggedal er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

Kunnskapsfull

Dette er ei lege du kan føle deg trygg med. Han er hyggelig og har evne til å lytte. + til super hyggelige og effektive personalet.

Behagelig og behjelpelig

Veldig hyggelig, lyttende og behjelpelig. Aldri gruet meg til å gå til dr. Heggedal, kun hyggelige besøk. Men telefonsvareren man må gjennom for å få avtale på legekontoret er plagsom, støyende og treg.

The worse Doctor I ever seen

I had an apointment with this doctor today as mine was not in the office. And i have to say I am chock by his incompetence. No communication at all . No check up what's so ever ... he does not ask any questions... he was yawning while I was talking to him. As no interest on his patient .. I stayed 5 min in his office that about it. And I left with no answer to my problem .. I will certainly NOT recommend him...

Anbefaler ikke denne legen

Jeg har noen dårlige erfaringer med denne legen. Jeg opplever ikke han som profesjonell heller og han har kommet med personlige ufine kommentarer.

Ikke å anbefale!

Jeg har brukt denne legen en stund, men nei ikke å anbefale..har byttet til en annen.
Han tokk meg ikke allvorlig å undersøkte meg ikke når jeg kom dit.. Ble bare prating og kaffekoppen.. Fordi man desverre har det litt psykisk, så ble alt psykisk for denne legen..