Eivind Heggedal

Autorisasjon (2006)

Eivind Heggedal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

Grei lege

Effektiv. Virker som at han tror på det en sier og er innstilt på å hjelpe en. (Vikaren gjør ikke det, så håper han er tilbake snart).

Useriøs lege

Jeg har hatt Eivind så lenge jeg kan huske og har oppfattet han som en lege som ikke tar pasienten sine seriøst. Jeg har unngått å dra til legen på grunn av tidligere opplevelser med Eivind der han er for lat til å ta en grundig sjekk eller høre på problemene mine.

Han tar heller ikke psykisk lidelser på alvor

Topp lege

Jeg har hatt Eivind som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Opplever alltid at han lytter, stiller spørsmål og forklarer. Han er også veldig lun og hyggelig. Kan absolutt anbefale han.

Dyktig men i liten grad engasjert

Jeg har hatt ham som fastlege i 7-8 år. Han er tilgjengelig, og jeg har stort sett fått hjelpen jeg trenger, men jeg opplever ikke at han tar viser særlig interesse. Besøkene er svært korte, og det gjøres i liten grad undersøkelser.

Føler meg til bry

Jeg har opplevd Heggedal som helt ok - kanskje noe under middels fastlege. De gangene jeg har vært der har det vært inn og ut på et par minutter bare - maks fem. Jeg forklarer ofte problemet mitt og sier hva jeg tenker det kan være - og han virker svært lite interessert og bare skriver ut resept på det JEG tror det er uten å gjøre noen form for undersøkelser. Føler meg ofte til bry når jeg er der også, som om jeg bare bruker opp tiden hans unødvendig. Jeg synes dette er leit, da jeg tidligere hadde en fastlege som var interessert og hyggelig. Han er hyggelig nok, men blir litt småprat over kaffekoppen bare og rett ut igjen. Har derfor byttet fastlege nå, og håper på å føle meg bedre ivaretatt.