Eivind Heggedal

Autorisasjon (2006)

Eivind Heggedal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

Lege uten klinisk håndverk

Jeg har blandede erfaringer med dr. Heggedal. I mitt tilfelle benytter han seg i svært liten grad av klinisk undersøkelse i sin praksis, og endog stiller svært få anamestiske spørsmål. Det er underlig å få forskrevet medisiner og bli henvist til undersøkelser uten av legen har sett på deg eller gjort enkle undersøkelser.
Jeg er sikker på han kunne skapt bedre allianse ned pasienten om han informerte mer om hva han gjorde og tenkte. Jeg tror heller ikke at P4 fra høyttaleren i taket er gunstig for alle pasienter.

Dissatisfied

Was not pleased by the way the Doctor handles the patients. Is not great in handling children. Not recommended.

Kunnskapsrik og hyggelig

Jeg har hatt Heggedal som fastlege i mange år. Han er en kunnskapsrik og dyktig lege. Jeg måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet til en annen by. Ville aldri byttet han ut som fastlege hvis det ikke var for at jeg måtte flytte.

Topp lege!

Topp oppfølging og service. Gir inntrykk av å ha ekstra tid til nettopp meg. Har tid til å svare på spørsmål. Følger opp prøver effektivt. Hyggelig!

Kunnskapsfull

Dette er ei lege du kan føle deg trygg med. Han er hyggelig og har evne til å lytte. + til super hyggelige og effektive personalet.