Arnulf Heimdal

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Arnulf Heimdal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnulf Heimdal

Meget bra!

Denne legen er svært dyktig.

Har hatt han som fastlege i mange år og har jevnlig kontakt med han. Effektiv og faglig meget sterk.

Dersom noen ser etter en bestevenn eller sjelesørger kan de nok gå et annet setd.

Skuffende

Heimdal har vært min fastlege i mange år og det har fungert greit. Grunnen til dette er kanskje at jeg tidligere ikke har hatt bruk for så mye legehjelp. Når jeg nå først trengte en dyktig lege ble opplevelsen en stor skuffelse. Heimdal lytter ikke, er påståelig og lite empatisk. Jeg mener behandlingen jeg har fått har gitt meg mange unødvendige bekymringer. Er virkelig ikke bra at en person du skal ha tillit til gjør livet ditt vanskelig helt unødvendig.
Valget var ikke vanskelig, var bare og bytte fastlege. Håper han leser noen av tilbakemeldingene her og tar de til seg så andre slipper og oppleve det samme.

Styr unna

Kort beskrivelse: arrogant, nedlatende og fravær av empati.

Dr. Heimdal er av de legene som ikke burde hatt pasientkontakt.

Jeg har hatt ham som fastlege i mange år og gjorde nylig et siste forsøk, men endte opp med å reise hjem og bytte fastlege sporenstraks.

Litt under forventet

Jeg bytter nå fastlege etter å ha hatt Arnulf Heimdal som fastlege i noen år, og har hatt om lag ett legebesøk i året. Min opplevelse er at han i begrenset grad lytter til meg som pasient, og at det han kommer med som første hypotese til diagnose aldri justeres av hverken opplysninger fra meg som pasient eller fra klinisk undersøkelse.
En fordel er at han alltid er presis, men bakdelen med det er at han oppleves som knapp og svært lite opptatt av å lytte. Alt skal gå fort, forsøk på å fortelle ham noe avfeies, og undersøkelsene oppleves som mye raskere og mer overflatiske enn andre leger jeg har vært hos.
Dersom Arnulf Heimdal hadde tatt seg tid til å lytte til pasienter og til å gjøre grundige undersøkelser, så tror jeg han kunne ha blitt en god fastlege.

kunne vært bedre

Faglig dyktig, men oppleves som steil og kverulant.
Skulle ønske man kunne blitt litt bedre mottatt, og slippe å møte så mange hindringer for å få ting gjort. Man trenger en fastlege som er for en, og ikke imot en!

Husk og lytte til pasienten, ofte kjenner han/hun sin egen kropp best!