Arnulf Heimdal

Autorisasjon (1986)

Arnulf Heimdal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnulf Heimdal

Kunnskapsrik og trygg

Veldig trygg på de råd jeg får og forståelsen av mine spørsmål og/eller bekymring. Alltid effektiv og hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Grundig til å undersøke. Virker beroligende. Blid og hyggelig. Går rett på sak uten noe dilldall. Rett mann på rett plass

Blid, hyggelig og lyttende

Han er ikke min fastlege,men fordi jeg måtte ha en akutt time fikk jeg Arnulf Heimdal, og kan gi han mye ros på måten han tok imot meg og behandlet meg på.
Kan gjerne gå til han igjen !!!

Snill

Arnulf er en hyggelig lege!

Jeg er da en dame på 26 år som slet litt med magesmerter og andre plager, Arnulf tok seg tid til å lytte til min situasjon og hjalp meg med å fikse de plagene jeg hadde.
Siden jeg flyttet ut fra Oslo, ville jeg ha en annen lege som er litt nærmere, og dermed kan jeg ikke bruke Arnulf som lege lengere.

Min mor er også fornøyd med Arnulf.

Mitt første inntrykk med Arnulf var at han er blid, tar godt i mot deg og setter seg ned for å høre på deg.
Så jeg kan si at det jeg godt fornøyd med Arnulf.

Også er han veldig rask med å svare deg på internett, dersom du har noen spørsmål du lurer på.

Jeg ser meg godt fornøyd med Arnulf!

Dårlig på kommunikasjon

Mitt inntrykk er at han ikke er tilstrekkelig interessert og ikke lytter godt nok. Jeg måtte forklare situasjonen min på nytt hver gang jeg kom, slik at jeg følte at han ikke stilte forberedt til timen eller ikke husket hva vi snakket om forrige gang. Jeg opplever også at han er for rask til å konkludere.
Pluss for at han tok initiativ til å involvere spesialisthelsetjenester.
Pluss for at han har god tilgjengelighet.