Arnulf Heimdal

Autorisasjon (1986)

Arnulf Heimdal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnulf Heimdal

En arrogant lege

Jeg hadde denne legen et par år da jeg bodde i Oslo. Han var arrogant, ufølsom og nedlatende. Men, han var dyktig!

Uinteressert

Jeg har hatt Heimdal som fastlege i flere år. Det er lett å få time raskt og betjeningen på senteret er hyggelig.
Heimdal kan være vennlig nok, men han virker noe uinteressert - og jeg føler meg til bry når jeg kommer. Ofte må jeg selv be om å bli videresendt for andre undersøkelser og prøver. Han kan også være arrogant og lite lyttende til min egen oppfatning og kunnskap om egen helse.
Jeg har flyttet til annen kommune, og skal nå bytte fastlege, noe jeg uansett ville vurdert fordi jeg vegrer meg for å bestille time hos han.

Uinteressert

Byttet etter to ganger. Fikk inntrykk av at han ikke kunne bli raskt nok ferdig. Upersonlig, kald, arrogant.

god, men..

Meget flink, noe arrogant. Greit for meg, så lenge at jeg vet at det jeg kommer for tas alvorlig. Anbefales !,

Anbefales!

Jeg er som regel hos legen annet hvert år, og det har aldri vært noe alvorlig, så grunnlaget for vurdering er relativt tynt.

Men jeg har overhodet ingenting å utsette, tar småting akkurat så seriøst som det behøves, og har aldri vært misfornøyd med noenting. Tar seg alltid god tid, lett å få time, hyggelig resepsjon og lokaler.