Arnulf Heimdal

Autorisasjon (1986)

Arnulf Heimdal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnulf Heimdal

kunne vært bedre

Faglig dyktig, men oppleves som steil og kverulant.
Skulle ønske man kunne blitt litt bedre mottatt, og slippe å møte så mange hindringer for å få ting gjort. Man trenger en fastlege som er for en, og ikke imot en!

Husk og lytte til pasienten, ofte kjenner han/hun sin egen kropp best!

Uengasjert

Har hatt Heimdal som fastlege noen år, men velger nå å bytte. Han virker uengasjert og fremstår som lei av jobben og kontakten med pasienten. I tillegg har jeg erfart dårlig faglig vurdering.

Anbefales!

I fravær av fastlegen min har jeg ved 2 anledninger vært hos Arnulf. Jeg har kommet til ham i en psykisk veldig sårbar tilstand. Av førsteinntrykk virket han kanskje en smule reservert/arrogant men under konsultasjonen opplevde jeg ham rolig/trygg, grundig,lyttende og med stor vilje og evne til å hjelpe!

Den beste legen jeg har hatt

Han tar seg tid til å lytte, han er svært dyktig faglig, og han er en lege jeg føler meg trygg hos.

Pedagogisk og lett å få time hos

Rask på ukompliserte ting og tar seg tid når det er nødvendig. Flink til å følge opp NAV. Ikke noe dill, hevede øyebryn eller moralsk fordømmelse. Har ofte studenter med seg, men spør alltid om det er ok.

Godt samarbeid på legekontoret, slik at det aldri er problem med akuttbehandling. Har ved en anledning kommet rett inn foran alle med en kuttskade, så ingen grunn til å gå via den sentrale legevakta i legesenterets åpningstid.