Sjur Olav Hesla

Autorisasjon (1996)

Sjur Olav Hesla er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sjur Olav Hesla

Anbefales som fastlege

Jeg var meget fornøyd med Hesla som fastlege; faglig dyktig, lett å prate med, løsningsorientert, sympatisk, fravær av stress, medmenneskelig etc. Ingenting ble kleint på hans kontor. Jeg følte meg trygg, respektert og individualisert, både for meg selv og mine barn. Flink med barn og faglig dyktig ifht barn. Måtte dessverre bytte da vi flyttet. Har anbefalt til familie og venner.

Svært forståelsesfull lege

Påpasselig, stiller årvåkent spørsmål ut fra journaler også til dels langt tilbake i tiden. Godtar pasientens egne forslag med kritisk sans og absolutt fravær av bedrevitenhet.

Jeg kjenner meg ikke igjen i negativ kritikk av resepsjonen på klinikken. Jeg har aldri opplevd noe støtende eller ineffektivt der!

Meget flink lege

Hesla er en fastlege som gir pasientene god tid og lytter til de. Han viser stor forståelse og empati ovenfår pasienten. jeg er veldig glad for å ha han som fastlege.

Fantastisk god lege med en ikke fungerende resepsjon.

Sjur Hesla er en flink lege. Han virker faglig dyktig, han er flink til å henvise videre om det trengs. Han har også en evne til å få pasienten til å føle seg hørt.
Han er alt i alt en svært dyktig lege, men også et svært likbart og sympatisk menneske.

Resepsjonen på sinsenklinikken er derimot direkte forferdelig.
Her kan man bli utsatt for ganske mange verbale frekkheter fra personale.
Aldri i mitt liv har jeg opplevet en resepsjon som fungerer så ufattelig dårlig, med tanke på service, almindelig vennlighet og almen folkeskikk.

Doktor Sjur Olav Hesla

Doktor Hesla er en kjempe doktor flink til å lytte å følger opp ting.... Bare synd han jobber på sinsenklinikken for de som jobber i resepsjonen er helt tragiske. De er frekke sure og veldig dårlig service innstilte. Men all kredit til Doktor Hesla som holder ut med de.... :)