Steven Hoel

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Steven Hoel er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

Veldig negativ

Var hos denne legen på en hastetime. Han spurte om ting som ikke hadde noe med min sykdom å gjøre, eller med grunnen til at jeg var der. Begynte å kritisere personlige valg som ikke var relevant. Syntes at han var ganske negativ, og nedlatende.

Anbefales!

Steven er imøtekommende, hyggelig, effektiv og lyttende lege. Han har også humor. Så vidt jeg kan forstå er han faglig dyktig, og er flink til å svare på spørsmål og forklare ting jeg lurer på.

Kunnskapsrik og omsorgsfull lege

Jeg har hatt dr. Hoel i nesten tre år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han lytter, forstår og handler i motsetning til mange leger. Han er også veldig selvreflekterende, han kommer med egne erfaringer iblant for at jeg skal forstå at jeg ikke er den eneste som har slike problemer, og det er veldig betryggende. Jeg kommer aldri til å bytte lege😊

Avslappet og kompetent!

Anbefales!

Jordnær, dyktig og har en veldig behagelig væremåte. Har vært hos ham i forbindelse med relativt uskyldelige plager.

Rask og effektiv oppfølging

Kunnskapsrik, lytter og gir råd og setter pasienten i fokus. Verdsetter rask videreformidling til spesialist. Alltid tilmøtekommende og positiv.