Steven Hoel

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Steven Hoel er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

Flink og behagelig lege

Jeg har hatt Dr. Hoel som fastlege siden 2008, og har vær meget godt fornøyd med ham. Når jeg nå bytter fastlege, er det for å få en fastlege i nærheten av der jeg bor (Lørenskog).

Engasjert og dyktig.

Jeg byttet fastlege til Dr Hoel for mange år siden og han har vært en god støttespiller gjennom vanskelige tider og en resurs for hva enn jeg skulle ta opp.

10/10 would recomend!

Trygg og imøtekommende

Steven er kunnskapsrik, imøtekommende, profesjonell med et glimt i øyet. Mine psykiske helseplager ble tatt på alvor, jeg ble henvist videre, følte meg hørt og respektert og jeg opplevde at han hadde tid til meg. Ved andre kontaktårsaker spør han hvordan det går på poliklinikken, hvilken oppfølging jeg får og virker oppriktig nysgjerrig på hvordan jeg har det. Eneste minus er de i ekspedisjonen som virker til å mislike pasientene og jobben sin.

Strålende fastlege!

Steven er god til å lytte, har et godt perspektiv på livet og er generelt en fin fyr! Kunnskapsrik, flink og trivelig. Jeg har bare lovord om han som fastlege.

jeg er veldig glad☺️ Med steven hole

Jeg er en veldig fornøyd pasient med tjenestene til dr ☺️ steven hole.velig glad,han hjeple meg mye.