Steven Hoel

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Steven Hoel er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

Trygg og imøtekommende

Steven er kunnskapsrik, imøtekommende, profesjonell med et glimt i øyet. Mine psykiske helseplager ble tatt på alvor, jeg ble henvist videre, følte meg hørt og respektert og jeg opplevde at han hadde tid til meg. Ved andre kontaktårsaker spør han hvordan det går på poliklinikken, hvilken oppfølging jeg får og virker oppriktig nysgjerrig på hvordan jeg har det. Eneste minus er de i ekspedisjonen som virker til å mislike pasientene og jobben sin.

Strålende fastlege!

Steven er god til å lytte, har et godt perspektiv på livet og er generelt en fin fyr! Kunnskapsrik, flink og trivelig. Jeg har bare lovord om han som fastlege.

jeg er veldig glad☺️ Med steven hole

Jeg er en veldig fornøyd pasient med tjenestene til dr ☺️ steven hole.velig glad,han hjeple meg mye.

Vanskelig å få tilbakemeldinger og kare svar.

I utgangspunktet en hyggelig lege som er pratsom om løst og fast. Men han blir støtt når man ikke er enig i hans versjon av status. Det har vist seg vanskelig å få klare tilbakemeldinger, flere ganger bunner behandlingen ut i spørsmål fra han fremfor forslag til videre behandling/løsning.
Jeg har nå skiftet fastlege.

Lyttende, forberedt, åpen, ser hele bildet

Lytter, møter ny pasient åpensinnet og forberedt (lest journal), erfaren og kompetent, forstår det du formidler uten å konkludere for raskt. Sorterer godt. Kommuniserer tydelig det som er sentralt og på pasientens nivå. For min del gikk garden rett ned med tonen vi fant raskt. Det mener jeg er en god egenskap hos legen, da åpenhet og tillit i mange tilfeller kan være avgjørende for å kunne utrede og gi pasienten en rett vurdering og oppfølging. Jeg gruet litt for ny fastlege etter flytting, men det var altså bortkastet :-D