Steven Hoel

Autorisasjon (2005)

Steven Hoel er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

En av de gode

Dr. Hoel er en av de som virkelig bryr seg. Sier ifra om det er noe han ikke er sikker på, men gjør det han kan for å bistå. Empatisk og tar seg tid til deg.

11/10

Hyggelig, støttende og flink

Jeg kan anbefale denne legen. Han tar seg den tiden som er nødvendig, selv om han liker at ting går litt unna. Han er hyggelig og støttende, også om mer sensitive temaer, og virker å ha peiling på en del ting. Flink med henvisninger, men det har vært litt rot med resepter noen ganger. Gjennomgående er mine erfaringer likevel svært gode. Hans gode sider oppveier noen mindre ulemper med sånt. Han har sans for humor, så kanskje best for dem som har litt takhøyde for sånt (men han ser sikkert an pasientene litt).

Flink og behagelig lege

Jeg har hatt Dr. Hoel som fastlege siden 2008, og har vær meget godt fornøyd med ham. Når jeg nå bytter fastlege, er det for å få en fastlege i nærheten av der jeg bor (Lørenskog).

Trygg og imøtekommende

Steven er kunnskapsrik, imøtekommende, profesjonell med et glimt i øyet. Mine psykiske helseplager ble tatt på alvor, jeg ble henvist videre, følte meg hørt og respektert og jeg opplevde at han hadde tid til meg. Ved andre kontaktårsaker spør han hvordan det går på poliklinikken, hvilken oppfølging jeg får og virker oppriktig nysgjerrig på hvordan jeg har det. Eneste minus er de i ekspedisjonen som virker til å mislike pasientene og jobben sin.

Strålende fastlege!

Steven er god til å lytte, har et godt perspektiv på livet og er generelt en fin fyr! Kunnskapsrik, flink og trivelig. Jeg har bare lovord om han som fastlege.