Steven Hoel

Tlf: 22 15 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steven Hoel er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

Dårlig oppfølging

Sympatisk å snakke med, men fulgte svært lite opp når det ble alvorlig sykdom. Ikke så god på å fange opp symptomer som kan være alvorlige.

Er usikker om du er rett for meg.

Hyggelig lege, som lytter til hva som blir sagt, men har ikke noe mer å komme frem til en hva jeg selv kommer frem til av å google. Greit nok blir sendt til spesialister her og der, og resepter og eventuell sykemelding er ikke problemer.

Men har du satt deg inn i journalen til din pasient ved avtalt time?

Er derfor usikker om jeg skal bytte fastlege.

Ikke fornøyd

Gikk hos Steven Hoel noen ganger, men syntes han hadde en altfor fleipete tone i dialogen med pasienten. Sikkert gjort i beste mening for å berolige nervøse pasienter, men følte at det ikke alltid var spesielt passende og tillitvekkende.

Relasjonsekspert

Steven Hoel bærer på en "taus" kunnskap rundt relasjonskompetanse som mange kjenner teorien til, men som få får til i en stresset hverdag.

Super fastlege!

En lege som setter pasienten i sentrum!
Imøtekommende, lyttende, empatisk og faglig dyktig.
Har fått masse god hjelp!

En av de bedre legene jeg har vært hos

Dyktig i sin lege utøvelse. Han er blid, lytter og tar meg på alvor

Beste legen jeg har hatt noen gang***

Kjempelege, lett å prate med, erfart og akademisk kompetent. Veldig fornøyd :-)

Beste legen.

Har hatt hoel i 5 år, og han er den beste legen jeg noensinne har hatt. Har anbefalt han til alle mine nærmeste. Hyggeligere lege har jeg aldri vært borti. :) både jeg og datteren min har han

Svært fornøyd!

En veldig profesjonell og hyggelig fastlege. Selv om jeg kommer i ganske dårlig humør når jeg må gå til lege, klarer han alltid å gi godt råd og behandling slik at alle plager forsvinner etter noen få dager. Legen virker alltid interessert i i utfordringer jeg har. Anbefaler sterkt!

Utrolig bra fastlege ! Beste legen jeg har hatt, bred erfaring på mange områder.

Har hatt Steven Hoel som fastlege i godt over halvannet år, og han har hjulpet meg gjennom mange tøffe perioder, og har god innsikt på hvilke instutisjoner som kan hjelpe uavhengig av hvilke problemer du måtte ha. Hoel har praktisert i mange år, og vet hva han skal se etter hos pasienten.

Den beste legen vi har hatt.

Han har alltid gitt min kone og meg den beste behandling. Vårt inntrykk er at han har en solid medisinsk kunnskap. Han er vennlig og imøtekommende; han tar oss alltid på alvor; og han følger opp. Selv om vi har flyttet til en annen by og må reise langt for å komme til dr. Hoel, vil vi ikke bytte fastlege.

Veldig bra!!

Har alltid tid, svarer raskt på spørsmål per Mail, nøye, veldig hyggelig.

MIn fastlege idag

Faglig dyktig, tillitsvekkende, sympatisk, responderer meget raskt på mailhenvendelser. Jeg er meget fornøyd meg valg av lege.

Fantastisk!

Har dessverre ikke Hoel som fastlege, men går til han så ofte han har ledig!!

Dyktig, hjelpsom og glad.

Faglig dyktig og oppdatert. Sosial og vennlig lege, faglig dyktig og empatisk holdning. Rask og løsningsorientert, oppmuntrende i både språk og holdning.

uproff

Vi har fått time hos denne legen ved noen anledninger når vår faste lege ved samme senter ikke har vært tilgjengelig. Mitt inntrykk er at han er en hyggelig kar, men ikke bryr seg om å undersøke skikkelig. Stort sett er han enig i de funn man selv har gjort og skriver ut medisiner på løpende bånd. Henviser i stor grad til andre.

Den beste fastlegen jeg har hatt!!

Den beste legen jeg har hatt. Han har fulgt meg i 7 år med alle mine plager. Får rask time. Alltid i godt humør. Ikke av den typen som stirrer inn i PCen hele tiden. Tar meg på alvor og har ordnet opp i alle mine problemer. Får i tillegg alltid svar på prøver som blir tatt, og det er det ikke mange andre som gjør.
Jeg kommer aldri til å bytte fastlege!

En flink og sympatisk lege som jeg anbefaler alle.

En flink og sympatisk lege som jeg anbefaler alle. Lett å få time. Gjør de nødvendige undersøkelser, prakker ikke på deg unødvendige medisiner - når du kan endre livsstil, trene/kosthold osv.

ikke særlig oppofrende for pasientene.....

...er ikke så opptatt av undersøkelser. Liker best å henvise....
Har en tendens å ta "spørsmål" vedr.legegjerningen som en personlig fornærmelse, blir lett støtt mao.
Avtaler er IKKE for å holdes. vanskelig med tilbakemeldinger på telefon.
Ellers er han sikkert en kul kar.(i det sivile)......

Effektiv

Har sjelden behov for å oppsøke lege, men når det skjer er det bra å ha en lege som er tilgjengelig på kort varsel. Dr.Hoel er sympatisk, forståelsesfull og effektiv.