Steven Hoel

Autorisasjon (2005)

Steven Hoel er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steven Hoel

Strålende fastlege!

Steven er god til å lytte, har et godt perspektiv på livet og er generelt en fin fyr! Kunnskapsrik, flink og trivelig. Jeg har bare lovord om han som fastlege.

jeg er veldig glad☺️ Med steven hole

Jeg er en veldig fornøyd pasient med tjenestene til dr ☺️ steven hole.velig glad,han hjeple meg mye.

Vanskelig å få tilbakemeldinger og kare svar.

I utgangspunktet en hyggelig lege som er pratsom om løst og fast. Men han blir støtt når man ikke er enig i hans versjon av status. Det har vist seg vanskelig å få klare tilbakemeldinger, flere ganger bunner behandlingen ut i spørsmål fra han fremfor forslag til videre behandling/løsning.
Jeg har nå skiftet fastlege.

Lyttende, forberedt, åpen, ser hele bildet

Lytter, møter ny pasient åpensinnet og forberedt (lest journal), erfaren og kompetent, forstår det du formidler uten å konkludere for raskt. Sorterer godt. Kommuniserer tydelig det som er sentralt og på pasientens nivå. For min del gikk garden rett ned med tonen vi fant raskt. Det mener jeg er en god egenskap hos legen, da åpenhet og tillit i mange tilfeller kan være avgjørende for å kunne utrede og gi pasienten en rett vurdering og oppfølging. Jeg gruet litt for ny fastlege etter flytting, men det var altså bortkastet :-D

Hyggelig og imøtekommende

Kom inn til rett tid. Nesten tomt venteværelse og det var tilrettelagt for Corona viruset med Antiback og god avstand på stolene.
Følte meg trygg.
Hyggelig helse sekretær.