Aslak Holtestaul

Autorisasjon (1989)

Aslak Holtestaul er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aslak Holtestaul

Kunnskapsrik med rask respons

Har hatt Aslak som fastlege i 20 år. Han svarer som regel ila en dag på elektroniske henvendelser og er svært kunnskapsrik.

Stresset og glemsk

Har hatt Aslak som fastlege i nærmere 30 år. De første 20 år var han inntressert og hadde tid når jeg kom til han. De siste 10 år virker det som om han er overarbeidet, stresset, glemt å sende b. l. a. henvisninger. Virker ikke så interessert lenger.

Hel ved

Har hatt Aslak som min fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2017.

Aslak er vel selve definisjonen på «hel ved». Han er trygg, rolig, empatisk, lyttende, kunnskapsrik og forståelsesfull. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og har aldri gått fra hans kontor uten å fått god hjelp og blitt godt ivaretatt. Han har glimt i øyet, og er lett å snakke med, samt åpne seg for. Aslak er en lege man fort får tillitt til, og det med god grunn.

Mine varmeste anbefalinger.

Viser interesse og forståelse

Aslak Holtestaul har vært min fastlege siden 2002. Siden den tid har han også blitt lege for mine tre barn. Rolig og snill ovenfor ungene. Vi har alltid fått grundige og trygge konsultasjoner. Han har også noen ganger fulgt opp med å ringe for å høre om bedring.
Familien har flyttet til Nesodden, men vi bytter ikke fastlege pga lang reisevei.

En kjempe god lege.

Aslak Holtestaul har vært fastlegen min hele livet. Jeg opplever at Aslak er genuint opptatt av og hjelpe meg på riktig måte uansett hva det måtte være.
Aslak skriver ikke ut medisin uten at pasienten virkelig har et behov for dette. Som jeg i ettertid er veldig glad for.