Aslak Holtestaul

Lille Grensen Legesenter

1989

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lille Grensen Legesenter
Lille Grensen 3 0159 Oslo
Tlf: 23 10 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aslak Holtestaul er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aslak Holtestaul

Veldig bra

Forståelsesfull og setter seg inn i situasjonen. Lover ikke mer enn han kan og virker grundig.
Veldig hyggelig.

Profesjonell og engasjert

En fastlege som "ser" pasienten. Stiller utdypende spørsmål og henviser videre ved behov. Synes Holtestaul er god til å avdekke problemet, selv om han har kort tid pr pasient. Jeg opplever han som faglig dyktig og effektiv. Kan være litt ventetid på venterommet, så her er det muligheter for forbedring.

Den beste fastlegen

Jeg har hatt Aslak holtestaul som min fastlege siden jeg flyttet til Oslo 2003.. jeg har flyttet til Jessheim nå.. men vil ikke bytte min fastlege til noen som er i Ullensaker.. jeg heller bruker heller tiden til reise til han. jeg er so fornøyd med han..

Hyggelig og flink, men altfor travel...

Jeg har hatt Aslak som fastlege i snart 10 år, og har stort sett vært veldig fornøyd. Desverre så er det et voldsomt tempo hos Lille Grensen Legesenter, og ekstremt liten tid til hver pasient. Aslak virker ofte stresset, men har alltid tatt seg tid til meg. Gjennom vanskelige perioder har Aslak vært støttende og aldri dømmende, og har prøvd å hjelpe så godt han kan. Desverre så ble en legeerklæring til forsikringsselskap helt glemt, som førte til at jeg fikk avslag på uføreforsikring, rett før prisene for dette føyk til værs, som da gjorde at prisen jeg må betale for forsikringen er nesten dobbelt så høy som den skulle ha vært dersom Aslak hadde sendt inn papirene han skulle. Dette ødela mye av tillitsforholdet, og jeg har nå byttet lege.

Hyggelig og effektiv

Han har en god balanse mellom å være profesjonell og effektiv på den ene siden, og imøtekommende og forståelsesfull på den andre.

Han tar både små og store bekymringer seriøst, stiller utfyllende spørsmål, og hører etter når jeg lurer på symptomer eller diagnoser. Han virker veldig opptatt, men jeg ble positivt overrasket av tiden jeg hadde satt av da jeg trengte en samtale om psykisk helse.

Flink og folkelig lege

Har gått hos Aslak i 6-7 år. Har vært på besøk hos ham med stort og smått og alltid følt at han har tatt meg seriøst. Virker faglig dyktig, selv om det er vanskelig for meg å vurdere.

Kan være vanskelig å få time på dagen, noe som kan være viktig når man har små barn, men da har jeg som regel fått innpass hos noen av de andre på kontoret. Som jeg forøvrig også synes er fine folk.

Synes det er veldig hyggelig å være hos ham. Han er med på en spøk og har en sjarmerende akademiker-rufsete fremtoning! Humrer når jeg ser ham skrive på tastaturet. Det er ikke akkurat touch-metoden som benyttes. I mine øyne viser det at han har riktig fokus!

blid og hyggelig

Han tar seg tid til å snakke, er alltid hyggelig og sjelden eller aldri forsinket.
dette er en lege som inngir tillit.

Inngir tillit

Holtestaul er faglig dyktig og gir inntrykk av soliditet og omsorg, som gjør at jeg føler meg vel og trygg hos ham.
Men han oppleves som litt for travel og burde kanskje ha noen færre pasienter, både for egen og pasientenes velvære. Tilgjengeligheten kunne vært hakket bedre.

En lyttende lege

Han har lyttet til meg, og kommet med forslag til å bedre noen av plagene jeg har kommet med. Det synes jeg har vært bra! Dessverre har han gitt meg feil informasjon opptil to ganger på to ulike felt, noe som har ført til at jeg har måttet finne ut en løsning selv. Det er leit.
Han tar seg tid til pasientene, selv om det er tydelig at han til tider kan virke stresset.

toppen läkare =)

Mkt bra lege, tar dig som patient på allvar. Lyssnar på en och upplevs som en mkt empatisk lege.

Beste legen jeg har hatt

Aslak Holtestaul er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lyttende og empatisk, samtidig som han er såpass "klinisk" som en lege bør være. Følger alltid opp og man føler seg trygg hos Holtestaul. Kan nok være noe ventetid hos han, både på legekontorets telefon og hos Holtestaul, men akuttimer går som regel greit om det haster.

En dyktig og hyggelig lege

Har brukt Holtestaul siden han var ny på Oslo City Legesenter, og er svært godt fornøyd. Han husker pasientene sine, er nøye med å få med seg alt man sier, og hører på pasienten heller enn å snakke ovenfra og ned.
Han har hjulpet meg med både alvorlige og mindre alvorlige problemer, og har både varme og humor. God på å følge opp problemer som videresendes.

Bra

Fant tilfeldigvis legen på slutten av 90 tallet. Har ikke byttet tross flytting til perifere strøk av Oslo. Litt enig i andre kommentarer om at han har mange pasienter og dårlig tid. Ikke sjelden en stund venting utover avtalt tid. Tar alle henvendelser seriøst og bruker tid på deg som pasient. Medfører seff ventetid for neste. Følger opp som avtalt. Opptrer svært tillitsfull.

En lege jeg har tillit til

Jeg har flyttet fra Oslo, men nekter å bytte fastlege.

Heldig med min lege

Jeg fikk "tildelt" Holtestaul når fastlegeordningen ble rullet ut til alle, hadde ikke vært borti han tidligere. Det tok en stund før jeg tok kontakt første gangen, men siden da er jeg utrolig fornøyd med arbeidet han gjør for meg. Han tar mine bekymringer på alvor, har ALLTID tid til meg og mine spørsmål og følger meg opp med prøvesvar osv. Jeg er veldig fornøyd, og vil ikke i min villeste fantasi finne på å bytte ut han!

Flink lege

Faglig dyktig, men virker stresset til tider.
Kan til tider virke noe overarbeidet.

En utrolig god lege!

Jeg hadde han som lege i mange år, og maken til lege! Han er faglig dyktig, menneskelig og varm og pliktoppfyllende langt utover hva man kan forvente. Han ringte ved flere anledninger hjem til meg for å høre hvordan det gikk med meg eller barna når vi var syke eller hadde skiftet medisin, han var raskt til å rådføre seg med spesialister om han var usikker på noe, og var en god støttespiller i forhold til nav.

Flott at han også kan akupunktur og bruker det i behandlingen.

Fantastisk lege!

Etter mange års leting har jeg funnet frem til ham. Men hele legesenteret er også fantastisk. Hyggelige folk tar telefonen når man ringer, og man blir alltid tatt på alvor og samtidig ikke dullet med. Prima!

God lege

Generelt godt fornøgd med legen. Tilgjengeleg for time, og tilstade når eg er der på time. Er oppteken av mi totale helse. Hyggeleg og respektfull.

En veldig hyggelig lege, men stadig mer stresset.

Lege Holtestaul er en dyktig og hyggelig lege, noe som har gjort han populær.
Det har samtidig medført at han tydelig virker stresset for å rekke alle som har time, og jeg føler at jeg har blitt en "samlebånd-pasient" som aldri rekker å ta opp alt jeg hadde tenkt å snakke med han om. Tidligere tok han seg alltid god nok tid, nå har han aldri nok tid.