Aslak Holtestaul

Autorisasjon (1989)

Aslak Holtestaul er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aslak Holtestaul

Serviceminded

Han er Interessert . Han følger opp . Er hyggelig. Alltid blid . Virker som han bryr seg om dine pasienter.

En fantastisk lege.

Lytter, vennlig og raus, faglig dyktig. Tilgjengelig og alt vi har snakket om blir gjort, uten løse tråder. En erfaring jeg ikke har hatt med mine tidligere fastleger. Har kun gode ord å si om fastlege Aslak Holtestaul.

Flink men følger ikke opp

Han meget flink og faglig fokusert, men har følger ikke opp som det skulle. hadde flere episoder hvor han glemmer å følge opp etter prøvesvar hvor det var noe feil i det, eller hvor det trengte henvisning til spesialist.
Meget også stresset.
Byttet til en annen lege på grunn av dårlig oppfølging.

Trygg og imøtekommende

Har hatt Holtestaul som fastlege i mange år sammen med nærmeste familie og kan si på vegne av alle at han er en utrolig flott lege og støttespiller.
Han blir godt kjent med og er oppriktig opptatt av å ta godt vare på pasientene sine. Han kjenner dine behov, og kan tilby god hjelp med sin kompetanse og kunnskap.
Han ser aldri forbi ting og sørger for at alle får den undersøkelsen de trenger til tross for travel arbeidsdag.

Alt i alt føler jeg meg veldig heldig, trygg og glad for å ha Holtestaul som fastlege!

Analytisk og reflektert

Alltid imøtekommende og vennlig. Ikke så mye "smalltalk", men faglig fokusert. Litt stresset noen ganger - som de fleste dyktige fastleger kanskje er av og til.