Ragnar Holthe

Autorisasjon (2003)

Ragnar Holthe er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

God lege

Et hyggelig legekontor å komme til, som til og med har levende lys som gjør ventetiden litt hyggeligere. Ragnar har vært min fastlege i over 6 år og jeg har alltid blitt tatt godt i mot og fått gode råd og hjelp. Jeg setter pris på at han husker hvem jeg er og spør gjerne hvordan går med barnet mitt. Rett og slett en veldig god lege som strekker seg litt ekstra i kundebehandling, synes jeg. Veldig greit at det er mulig å bestille time via internett.

Litt uinteressert

Han virker lite interessert og undersøker ikke mer enn han må. Han sender deg videre, hvis du ber om det, men du må selv vite hva slags spesialist du vil til. Jeg føler meg lett masete og må innrømme at jeg vil se etter en mer interessert og lyttende lege med mer initiativ.

Flink lege

Setter stor pris på fastlegen min. Han har alltid tid til å høre på. Har alltid fått god hjelp av han.Han fremstår som oppdatert og har fulgt godt med i studiene, der han lærte om å forholde seg til sine pasienter :))

Han gjør det han skal ikke noe MER

Han sitter og skriver og skriver med ryggen mot deg. Når han er ferdig smiler han ha det!

Seriøs og har god tid

Ragnar Holthe virker oppriktig interessert i hvordan du har det. Han har ikke vært min fastlege i mer enn 6 måneder, men har rukket å skape tillit. Han er rask til å skrive ut henvisninger, men ikke før han har samlet inn den informasjonen han kan.

Han prøver så godt han kan å svare på spørsmål, og er en hyggelig sympatisk fyr.

Det er VIKTIG for meg at legen min prøver å hjelpe meg, ikke bare skrive ut sykemelding på sykemelding og tro at det er det jeg er ute etter.