Therese Thu Huynh

Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Therese Thu Huynh er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Styr unna

Om du vil beholde. helsen finner du en annen lege. Lytter ikke. Blitt sendt til nevrolog men svaret fra denne ble ikke akseptert.så ny henvisning til Lovisenberg.men det gjør de ikke slike utredninger. Ble best 8m å kontakte egen fastlege som ikke vet hva hun gjør. Ei heller oversikt over sykdommer .medisiner eller annet som er krevende å finne ut av.
Styr langt unna.

Useriøs.

Denne legen er ikke til å anbefale.
Hvergang jeg har hatt time hos henne har jeg måttet vente MINST 30 min i venterommet.
Føler at hun ikke hjalp til med noe som helst var et unødvendig lege besøk.
Byttet lege etter andre besøk isåfall.

Håpløs lege.

Hadde henne som fastlege. Hun nektet å skrive ut rithalin til meg da det ikke var jobben hennes. Jeg måtte fortelle henne hva hun skulle gjøre. Jeg fortalte at uten medisiner fungerer jeg ikke. Klarer ikke å jobbe og blir så veldig deprisiv og stor sjanse for at jeg blir innlagt. Da svarte hun at da får du bli lagt inn. Hun skulle ikke fått jobbe som lege. Hun gjorde meg sykere og ikke friskere som leger skal. Hold dere langt unna.

Ubrukelig lege

Sender til spesialt men gjør ingen verdens ting med resultatene, jeg måtte ta saken i egne hender og oppsøke kiropraktor. Visst nok hadde jeg problemer utover hennes råd: trene. Følger overhodet ikke opp, jeg har aldri fått bekreftet at blodverdiene mine er i orden.. Hun hører ikke etter når man prater til henne. Hun sa rett ut at jeg må ha tatt feil ang puls, enda hun målte med fingeren og jeg med utstyr til flere tusen.
Forøvrig ca 2 uker ventetid, og alltid ca 45 min forsinkelse.
Dersom man skal ta EKG blir man liggende i et rom direkte tilknyttet venterommet, og man ligger temmelig eksponert når døren blir åpnet. Damene i resepsjonen er tydelig unptoverte. Jeg fikk ikke beskjed om å kle på meg, og ble etterlatt med elektrodene alene.

Forståelsesfull

Dette er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg og som ser deg. hun tar det man sier seriøst og gjør alt hun kan for å hjelpe og tilrettelegge. dyktig!

at det er ventetid er strengt tatt ikke bare hennes feil.

Derimot kan man bytte ut de som tar blodprøver; de kan jo ingenting.