Therese Thu Huynh

Tlf: 23 34 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Therese Thu Huynh er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Styr unna

Om du vil beholde. helsen finner du en annen lege. Lytter ikke. Blitt sendt til nevrolog men svaret fra denne ble ikke akseptert.så ny henvisning til Lovisenberg.men det gjør de ikke slike utredninger. Ble best 8m å kontakte egen fastlege som ikke vet hva hun gjør. Ei heller oversikt over sykdommer .medisiner eller annet som er krevende å finne ut av.
Styr langt unna.

Useriøs.

Denne legen er ikke til å anbefale.
Hvergang jeg har hatt time hos henne har jeg måttet vente MINST 30 min i venterommet.
Føler at hun ikke hjalp til med noe som helst var et unødvendig lege besøk.
Byttet lege etter andre besøk isåfall.

Håpløs lege.

Hadde henne som fastlege. Hun nektet å skrive ut rithalin til meg da det ikke var jobben hennes. Jeg måtte fortelle henne hva hun skulle gjøre. Jeg fortalte at uten medisiner fungerer jeg ikke. Klarer ikke å jobbe og blir så veldig deprisiv og stor sjanse for at jeg blir innlagt. Da svarte hun at da får du bli lagt inn. Hun skulle ikke fått jobbe som lege. Hun gjorde meg sykere og ikke friskere som leger skal. Hold dere langt unna.

Ubrukelig lege

Sender til spesialt men gjør ingen verdens ting med resultatene, jeg måtte ta saken i egne hender og oppsøke kiropraktor. Visst nok hadde jeg problemer utover hennes råd: trene. Følger overhodet ikke opp, jeg har aldri fått bekreftet at blodverdiene mine er i orden.. Hun hører ikke etter når man prater til henne. Hun sa rett ut at jeg må ha tatt feil ang puls, enda hun målte med fingeren og jeg med utstyr til flere tusen.
Forøvrig ca 2 uker ventetid, og alltid ca 45 min forsinkelse.
Dersom man skal ta EKG blir man liggende i et rom direkte tilknyttet venterommet, og man ligger temmelig eksponert når døren blir åpnet. Damene i resepsjonen er tydelig unptoverte. Jeg fikk ikke beskjed om å kle på meg, og ble etterlatt med elektrodene alene.

Forståelsesfull

Dette er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg og som ser deg. hun tar det man sier seriøst og gjør alt hun kan for å hjelpe og tilrettelegge. dyktig!

at det er ventetid er strengt tatt ikke bare hennes feil.

Derimot kan man bytte ut de som tar blodprøver; de kan jo ingenting.

Uprofesjonell!

Jeg har kun bestilt time med hun en gang. Jeg måtte for det første vente LENGE, og da det endelig kom noen var det ikke henne. Hun legen som overtok timen skjønte ikke hvorfor, men Huynh ville ikke ta min time til tross for at hun var min fastlege.. Hun var på kontoret og tok andre pasienter i stedet.. Etter dette byttet jeg fastlege for å si det sånn.

Lyttende lege som tar seg tid

Min erfaring med Therese er at hun lytter og tar seg tid til å undersøke og prate. Hun gir ofte råd der hvor det ikke er behandling eller medisinering som skal til, henviser videre hvis behov og gir rask tilbakemelding om prøveresultater.
Det er alltid noe ventetid, så det er sjelden jeg kommer inn til avtalt tid. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefonen, men for vanlige timer fungerer det utmerket å bestille time på nettsiden. Der får jeg raskt svar og gjerne time innen en uke. Fornyelse av resepter kan også gjøre på nettsiden, og ekspederes raskt.
Det er alltid satt av tid til akuttime, og jeg får alltid time på dagen når det er noe som haster.
Øvrig personell er også hyggelige, og det er kort ventetid for prøvetaking.
Er ikke Therese tilstede, går det helt greit å komme til en an de andre legene eller til vikar

Ikke anbefalt

Har hatt mange rare opplevelser hos denne legen og på legekontoret. For eksempel ble jeg henvist til spesialister. Når svaret forelå trosset hun spesialistene og skulle iverksette behandling som ikke var anbefalt av spesialistene. Jeg byttet fastelege
Dr. Huynh er tilknyttet Tøyen legekontor. Sekretærene var sure og frekke, når jeg gikk der. Var veldig vanskelig å komme igjennom på telefonen og få time.

Blandede følelser

Har hatt hun som lege noen år nå, men ikke vært hos hun noe særlig før i høst. Hun er lett å forstå, men det virker ikke som hun helt forstår deg. Jeg føler at jeg må forklare ekstra nøye og gjerne flere ganger fordi jeg er usikker på om hun forstår det jeg sier.
Hun har mye kunnskap, men hun er ikke så flinkt til å håndtere mennesker, og hun er derfor ikke så lett å åpne seg opp for.
Det mest irriterende er at det er vanskelig å få ledig time, og får en time må en minst vente i 30 min før en kommer inn (jeg kommer for å si det sånn aldri tidsnok slik at jeg slipper å vente så lenge!). Og ringer du fordi medisinen ikke fungerer eller at du trenger en ny resept, gir resepsjonistene beskjed om at de skal si dette videre, men det kan de umulig gjøre, da jeg ikke hører noe mer fra de. Jeg ringte til og med med en gang telefonlinjen åpnet og like før de stengte for dagen fordi jeg desperat trengte en ny resept, men hun tok ikke kontakt. Og når jeg ringer dagen etter er legen ikke der før om en uke. Damen i telefonen ber meg ringe tilbake i morgen for å avtale en time hos en av de andre legene på huset!
Leter nå etter en mer tilgjengelig lege...

Annbefales ikke!

Etter å ha ringt og bestilt en time på legekontoret og fått beskjed på tlf av jenta i resepsjonen om å møte opp 13.30 ble jeg sittende å vente i 2 timer, resepsjonen ba meg bare vente når jeg lurte på hvorfor det tok lang tid, viste det seg at jeg hadde time 12.30 men siden hun i tlf ikke kunne snakke godt norsk hørtes det ut som hun sa "to-tretti" , kanskje man burde vurdere nye resepsjonister?
På en svangerskapsundersøkelse fikk jeg beskjed på tlf (jeg ringte for å minnes kl. jeg hadde time) at jeg ikke hadde time denne dagen, da legen hadde skrevet ut en time til meg i feil navn.I tillegg ble jeg møtt med en utrolig frekk og dømmende legeassistent som undret på hvorfor jeg som 23-åring skulle ha barn , om jeg var samboer med far eller ikke, en utrolig dårlig holdning og himlende øyer fikk meg til å føle meg utilpass da hun skulle ta blodprøve. Etter at svangerskapsundersøkelsen uteble pga at den ble skrevet ut i feil navn var jeg nødt å ha en time pga ryggplager. Da jeg fortalte legen at sist svangerskapsundersøkelse uteble husket hun ikke engang at jeg var gravid.
Ellers er legen upersonlig og tar deg lite på alvor, dårlig oppfølging!
Jeg bytter lege!

Uengasjert.

Dårlig oversikt av ditt sykdomsbilde. Ingen oppfølging. Skriver bare henvisninger til andre leger og spesialister.

Flink Lege

Hun er dyktig lege jeg får kjempe god oppfølging og har ingen problemer med og for stå hva hun sier....

beklager men ingen stjerne i boka

.....venter fortsatt etter 4 uker med x antall tlf'er og personlig oppmøte i "luka" på oppfølgingstime ref skadet rygg. Opplevde henne som flink og imøtekommende ved små sykdommer (influensa, virus etc hvor man trenger medisin/sykemelding da jeg hadde første time hos henne MEN ikke i det hele tatt når det kommer til "usynlige" skader i skjelett og muskulatur hvor det tar mer enn 20sekunder å beskrive plager/smerter etc - hun er innmari kald når det kommer til gyn-undersøkelse. Ikke lyttende, ikke forstående (vil ikke forstå virker det som og veldig kontaktsky og unnvikende.

Meget god lege

Forståelsesfull lege, som tar seg den tiden som trengs. Flink med oppfølging, og ifht. andre instanser i spesialisthelsetjenesten, NAV etc. Kjenner meg ikke igjen kommunikasjonsproblemer.

Dårlig oppfølging.

Dårlig oppfølging, dårlig norskforståelse. Misforstod mye av det som ble sagt. Stolte ikke på denne legens dømmekraft.