Therese Thu Huynh

Vestli Legesenter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Therese Thu Huynh er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Dårlig lege

Har kun dårlige erfaringer med Therese.
Har vært der flere ganger selv, uten å få noe videre hjelp føler jeg selv.
Mine 2 barn har også Therese som fastlege.Og mor til mine barn kommer også fra Vietnam, som Therese.
Og vi har nå bestemt oss for å bytte fastlege for ungene også. Umulig å få god hjelp. Merker stor forskjell når hun ikke er der å vi må bruke andre leger.
Lege uten empati

Selve legesenteret er jeg fornøyd med.

Lytter ikke, ser ikke

Svært lite tillitsvekkende. Spør ikke om symptombilde eller funksjonsevne. Skriver ingen funksjonsbeskrivelse i sykmelding. Foretar ingen visuell eller taktil undersøkelse - tross eksplisitt ønske om vurdering. Skrev sykmelding lenger enn nødvendig.
Oppleves med ukjent medisinsk kompetanse.

Kunnskapsrik og ærlig

Therese er ei som tar deg på alvor, og ønsker å hjelpe.
Hun er ofte rett på sak og ærlig, noe jeg setter pris på.

Uinteressert,tar deg ikke på alvor!!!!!

Jeg trodde at jeg får hjelp som jeg trenger men etter at hun var borte en periode har jeg hatt timer hos en vikar, blir overraske hvordan vikaren behandlet meg og tar meg på alvor.Therese er en veldig dårlig lege forstår ikke meg og jeg får ikke hjelp av henne i det hele tatt...anbefaler ikke henne!!!!!

Ikke imponert

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var syk, og er mildt sagt ikke imponert. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og ville ikke ta meg seriøst. Måtte bestille ny time hos en annen lege for å bli undersøkt, ettersom Therese mente det ikke var noe galt. På toppen av det hele kom hun med en veldig upassende og dømmende skjennepreken der det blant annet ble nevnt at «unge jenter bare løper rundt og gjør hva de vil, uten å tenke over konsekvensene». Tok en graviditetstest jeg aldri fikk svar på. Måtte vente 30 minutter på venteværelset, og legetimen var preget av at legen ikke hadde tid eller lyst til å hjelpe meg.