Therese Thu Huynh

Vestli Legesenter

2004

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Therese Thu Huynh er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Kunnskapsrik

Det tok litt tid å bli vandt med Thereses måte å snakke på, men er nå veldig fornøyd.
Hun kan være litt krass, men hun vet hva hun snakker om. Hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, har god kunnskap om medisiner.

Ikke imponert

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var syk, og er mildt sagt ikke imponert. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og ville ikke ta meg seriøst. Måtte bestille ny time hos en annen lege for å bli undersøkt, ettersom Therese mente det ikke var noe galt. På toppen av det hele kom hun med en veldig upassende og dømmende skjennepreken der det blant annet ble nevnt at «unge jenter bare løper rundt og gjør hva de vil, uten å tenke over konsekvensene». Tok en graviditetstest jeg aldri fikk svar på. Måtte vente 30 minutter på venteværelset, og legetimen var preget av at legen ikke hadde tid eller lyst til å hjelpe meg.

Hold deg unna legekontoret

Hun følger ikke opp og ting er veldig tilfeldig når det gjelder diabeteskontroll.

Frekke i luka, klarere å gjøre alt feil (purring når jeg har betalt, gir feil/ikke informasjon videre til lege som gjør at jeg får feil resept). Skjønner nesten ikke hva de sier i tlf, dårlig norsk.

Jeg endte opp med å bytte legekontor da det ikke bare er legen som er dårlig.

Styr unna

Om du vil beholde. helsen finner du en annen lege. Lytter ikke. Blitt sendt til nevrolog men svaret fra denne ble ikke akseptert.så ny henvisning til Lovisenberg.men det gjør de ikke slike utredninger. Ble best 8m å kontakte egen fastlege som ikke vet hva hun gjør. Ei heller oversikt over sykdommer .medisiner eller annet som er krevende å finne ut av.
Styr langt unna.

Useriøs.

Denne legen er ikke til å anbefale.
Hvergang jeg har hatt time hos henne har jeg måttet vente MINST 30 min i venterommet.
Føler at hun ikke hjalp til med noe som helst var et unødvendig lege besøk.
Byttet lege etter andre besøk isåfall.