Therese Thu Huynh

Vestli Legesenter

Autorisasjon (2004)

Ingen på venteliste

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Therese Thu Huynh er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Ikke imponert

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var syk, og er mildt sagt ikke imponert. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og ville ikke ta meg seriøst. Måtte bestille ny time hos en annen lege for å bli undersøkt, ettersom Therese mente det ikke var noe galt. På toppen av det hele kom hun med en veldig upassende og dømmende skjennepreken der det blant annet ble nevnt at «unge jenter bare løper rundt og gjør hva de vil, uten å tenke over konsekvensene». Tok en graviditetstest jeg aldri fikk svar på. Måtte vente 30 minutter på venteværelset, og legetimen var preget av at legen ikke hadde tid eller lyst til å hjelpe meg.

Hold deg unna legekontoret

Hun følger ikke opp og ting er veldig tilfeldig når det gjelder diabeteskontroll.

Frekke i luka, klarere å gjøre alt feil (purring når jeg har betalt, gir feil/ikke informasjon videre til lege som gjør at jeg får feil resept). Skjønner nesten ikke hva de sier i tlf, dårlig norsk.

Jeg endte opp med å bytte legekontor da det ikke bare er legen som er dårlig.

Useriøs.

Denne legen er ikke til å anbefale.
Hvergang jeg har hatt time hos henne har jeg måttet vente MINST 30 min i venterommet.
Føler at hun ikke hjalp til med noe som helst var et unødvendig lege besøk.
Byttet lege etter andre besøk isåfall.

Forståelsesfull

Dette er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg og som ser deg. hun tar det man sier seriøst og gjør alt hun kan for å hjelpe og tilrettelegge. dyktig!

at det er ventetid er strengt tatt ikke bare hennes feil.

Derimot kan man bytte ut de som tar blodprøver; de kan jo ingenting.

Uprofesjonell!

Jeg har kun bestilt time med hun en gang. Jeg måtte for det første vente LENGE, og da det endelig kom noen var det ikke henne. Hun legen som overtok timen skjønte ikke hvorfor, men Huynh ville ikke ta min time til tross for at hun var min fastlege.. Hun var på kontoret og tok andre pasienter i stedet.. Etter dette byttet jeg fastlege for å si det sånn.