Sadia Ibrahim

Autorisasjon (2006)

Sadia Ibrahim er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Grundig

Sadia Ibrahim er veldig sympatisk og behagelig. Opplever at hun undersøker deg grundig før hun skriver ut resepter på medisiner. Sjekker hvordan sykdomsforløpet utvikler seg, og ringer deg hjem hvis det er noe hun lurer på. Kan virkelig anbefales.

Ulempen er en av legesekretærene på Rødtvet legesenter, som kunne ha trengt et servicekurs.

Fantastisk lege

En bedre lege skal man lete lenge etter. Jeg føler virkelig at dette er en lege som bryr seg og pasientene sine. Anbefaler henne virkelig!

Bra inntrykk

Ble min nye fastlege for en tid tilbake. Er sjelden hos legen men har nå hatt tre besøk på kort tid i forbindelse med diverse helseattester.

Meget bra inntrykk på alle måter. Ikke lang ventetid, fikk time påfølgende dag.

Norges beste fastlege!

Sadia er dypt savnet i bydel 2, Din Lege har mistet en fantastisk flink, sympatisk og hyggelig fastlege. Hun følger opp og gir tilbakemeldinger også etter arbeidstid. Jeg hadde byttet til henne på flekken om hun ikke hadde flyttet så langt unna. Mine barn savner henne også.

Veldig fornøyd!

Byttet til Sadia når jeg flyttet til bydelen. Hadde problemer i forbindelse med svangerskapet og følte at hun virkelig tok seg tid til å lytte og undersøkt meg nøye - fulgte meg også opp og ringte meg opp for å høre om det gikk bedre. Meget postivit og gir henne mine beste anbefalinger!